Pippelipp Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Har lyst å dryppe lys med barna slik vi gjorde når jeg var liten men jeg finner bare lys med farge på utsiden som er hvit inni. Hvor får jeg kjøpt stearinlys som har farge inni og?
Taluno Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Er det ikke lettere å kjøpe voks, og tilsette farge selv?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Jeg har flere fra Nille som har farge inni. Anonymkode: 93c6d...924 1
Bacteria Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Taluno skrev (På 1.11.2022 den 14.32): Er det ikke lettere å kjøpe voks, og tilsette farge selv? Det er ikke sånn ts mener. Man bruker et glass el bolle med vann, vitsen er å ha lys m forskjellige farger. Man tenner lys, barnet holder det over vannflaten og voksen dryppes ned på vannet og danner mønster. Når man er ferdig har man et fint (og ubrukelig) lite kunstverk 😊 Vanlig regnværsaktivitet på 70-80-tallet. 8 1
Taluno Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Bacteria skrev (1 time siden): Det er ikke sånn ts mener. Man bruker et glass el bolle med vann, vitsen er å ha lys m forskjellige farger. Man tenner lys, barnet holder det over vannflaten og voksen dryppes ned på vannet og danner mønster. Når man er ferdig har man et fint (og ubrukelig) lite kunstverk 😊 Vanlig regnværsaktivitet på 70-80-tallet. Åh, tenkte dyppe. Vi dryppet aldri lys slik da jeg vokste opp på 80tallet, og kan ikke huske noen venner snakke om det. Men vi dyppet lys, og det var veldig vanlig aktivitet før jul for barna. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Tror Søstrene Grene har nå De er ment til å dryppe pynt på andre lys, men kan fint brukes til å dryppe i vann også. Anonymkode: eb1c2...85f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 Du kan bruke fargestifter i voks. Bare å smelte de over flammen av et stearinlys og dryppe over de stearinlysene en vil dekorere. Anonymkode: b259e...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå