AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Del Skrevet 1. november 2022 Nå tør jeg ikke å starte med de pillene siden alle sier de får verre hud med den! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk Yasmin/diane som er for akne? Noen som vet om microgynon er bra eller dårlig for huden? Er så forvirra Anonymkode: 4badd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Del Skrevet 1. november 2022 Hvis jeg får verre hud med microgynon, bør jeg få time hos fastlegen min i stedet for hudpleien og spørre om Yasmin eller noe i stedet? Eller har ikke fastleger peiling på p-piller for akne? Anonymkode: 4badd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Del Skrevet 1. november 2022 Du må roe deg ned. Folk har forskjellige erfaringer med p-piller. Du fikk microgynom som de aller fleste starter med og som de fleste har færrest bivirkninger av. Forsøk det i 3 måneder før du ev. bytter. Du nå også legge fra deg tanken om at et besøk til hudlegen fikser alle kvisene dine. De fleste bruker fortsatt flere måneder og år før de ser en total forbedring. Anonymkode: 281ba...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må roe deg ned. Folk har forskjellige erfaringer med p-piller. Du fikk microgynom som de aller fleste starter med og som de fleste har færrest bivirkninger av. Forsøk det i 3 måneder før du ev. bytter. Du nå også legge fra deg tanken om at et besøk til hudlegen fikser alle kvisene dine. De fleste bruker fortsatt flere måneder og år før de ser en total forbedring. Anonymkode: 281ba...5d3 Har prøvd alt, inkludert isotretinoin, så redd for å bruke p-piller som gir akne til folk som ikke har akne i utgangspunktet når huden min allerede er ille😥 Anonymkode: 4badd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Del Skrevet 1. november 2022 Noen med erfaring med microgynon for huden? Anonymkode: 4badd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg har gått på mikrogynon i to omganger, og har fet hud. En gang med verste kviseutbruddet jeg har hatt i hele mitt liv, mye verre enn hva jeg hadde i tenårene... Det var samme periode som jeg hadde konstant småblødninger også. Og en gang hvor huden var helt uten kviser, og mindre fettet. Da holdt alt av sminke seg på hele dagen, og jeg hadde ikke en eneste blødning. Anonymkode: bd729...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 1. november 2022 #7 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg startet ikke på Microgynon pga kviser, men fikk mye kviser etter at jeg sluttet på Microgynon (startet ikke med ny prevensjon etter jeg sluttet med de). Startet med de da jeg var rundt 20 og sluttet rundt 25, så og si ingen hudproblemer i den tiden, før jeg fikk store, vonde kviser i ansikt og rygg etter pilleslutt. Fikk penicillin-kur som varte 100 dager mot kvisene etterhvert, som hjalp noe, men ikke helt. Ikke brukt hormonell prevensjon etter at jeg sluttet med Microgynon, så vet ikke hvordan huden ville reagert dersom jeg hadde startet på de igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har gått på mikrogynon i to omganger, og har fet hud. En gang med verste kviseutbruddet jeg har hatt i hele mitt liv, mye verre enn hva jeg hadde i tenårene... Det var samme periode som jeg hadde konstant småblødninger også. Og en gang hvor huden var helt uten kviser, og mindre fettet. Da holdt alt av sminke seg på hele dagen, og jeg hadde ikke en eneste blødning. Anonymkode: bd729...ad2 Merkelig Anonymkode: 4badd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Del Skrevet 1. november 2022 De hjalp med å holde huden min i sjakk iallefall. Anonymkode: b02fd...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg tror man bør prøve å akseptere at alle legemidler har potensielle bivirkninger - og oppfører seg ulikt i ulike kropper. Opplevde selv ingen stor forskjell på kvisene med Microgynon. Akneproblematikk er dessverre ofte et langt lerret å bleke - det tar tid å finne en behandling som fungerer for deg. Du må rett og slett prøve deg fram. Anonymkode: 6b0dc...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror man bør prøve å akseptere at alle legemidler har potensielle bivirkninger - og oppfører seg ulikt i ulike kropper. Opplevde selv ingen stor forskjell på kvisene med Microgynon. Akneproblematikk er dessverre ofte et langt lerret å bleke - det tar tid å finne en behandling som fungerer for deg. Du må rett og slett prøve deg fram. Anonymkode: 6b0dc...51b Prøvd meg frem i ti år hehe Anonymkode: 4badd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå