AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Vi har aldri hatt noen annen relasjon til hverandre utenom å være tidligere kollegaer med seksuelt forhold som pågikk i noen år. Den gang med noen pauser mens jeg var i et par korte forhold ( uaktuelt for meg å være utro) Han var i alle disse årene en intens pådriver og i mine single perioder «lot jeg all fornuft falle»! Det skal sies at vi har alltid har hatt en connection som er vanskelig å forklare. Kroppene våre har snakket bra sammen.. det er en kjemi der som jeg ikke forstår. Ila de 8-10 årene jeg har kjent han har han vært i forhold hele tiden og har da altså vært utro mot sine, med meg. Han har nå stiftet sin andre familie og de virker lykkelige på sosiale medier. Min singeltilværelse er over for lengs og han er i mitt minne bare en gml kollega som jeg hadde det litt moro med. For vel et år siden begynte han å sende meg meldinger, etter noen år helt uten kontakt. Jeg skjønte ganske raskt at dette, fra hans side, var for «gammelt vennskaps skyld». Det var selvsagt helt uaktuelt for meg, men han fortsetter å sende meldinger. Ikke plagsomme og ikke ofte, så jeg lar det bare gå.. lar han mase til det blir stilt. Men jeg kan ikke la være å undres… hva er det som får menn til å oppsøke damer etter flere år uten kontakt.. for jeg vet at han jeg snakker om ikke er den eneste i verden som gjør slikt. De tenker og handler vel noenlunde likt de hannkjønnene..eller.? Anonymkode: 628e9...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Seriøst? Han vil ha sex igjen. Og du eier jo ikke akkurat den beste moralen du heller, siden du har sex med en opptatt mann, så derfor går han til deg igjen og igjen. Anonymkode: d865c...cf6 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Du er jo like ikke som denne mannen. Snakk om å kaste stein i glasshus. Fei for din egen dør først, du muliggjorde det slik at han kunne være utro, du var tilgjengelig. Nå blir du plutselig høy på pæra og lurer på hvorfor han fortsatt kontakter deg? Jo, han gjør det fordi du var tilgjengelig for hans tidligere utroskap. På tide å stige ned fra din høye hest. Anonymkode: e7581...35b 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Fordi markedet for denne mannen er snevert. Han prøver seg på de som han tror er tilgjengelige. Du har vert tilgjengelig, derfor prøver han seg igjen. Anonymkode: 1fa5c...406 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Kjenner til det der, det er som at noen aldri klarer å glemme deg helt. De er ikke snille mot damene sine😌 Anonymkode: f8b76...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Jeg har også hatt sånne som dukker opp her og der.. De savner vel å bli begjært av/ha sex med noen andre enn samboeren/kona da, og det er enklere (spesielt når man har kjæreste) å ta kontakt med en gammel flamme enn å fly på byen og sjekke opp en ny. Det kan også være noe mimring og nostalgi involvert, du sier jo dere hadde veldig god kjemi og en connection. Jeg vet at for noen som har kontaktet meg så er det litt at sexen ikke er like bra med dama, at de faktisk tenker mye på meg, eller at jeg rett og slett er en slags "the one that got away". Andre tror jeg bare fyrer av meldinger til flere mer eller mindre tilfeldig valgte kvinner når de er fulle eller noe, og ser hvor de får napp 😅 Det er vel først og fremst bare han som ikke er noe monogam av seg og du som er et telefonnummer han har i sin "little black book". Anonymkode: 9e8fb...e79 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Det virker som om du kobler det til kjønn, men jeg tviler litt på det. Hvordan vi prossesserer og går videre, er nok mer personavhengig. For noen vil tanken på "the one that got away" være med dem hele livet. Når det gjelder utroskap, så er kanskje mannen litt mer på å gjøre det for sport og spenning. Du er sikkert hans beste minne om akkurat det. Anonymkode: c6b60...ad2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 All historikk viser at Du har vært lett tilgjengelig tidligere, og du vil alltid være det hvis vi skal høyde for din historikk med han. Har et par slike damer selv på kontaktlisten mi. Kan sende de en melding hvert skuddår, får alltid beskjed om ångå videre.. Men ikke lenge etterpå, når de er på reise til tigerstaden ifm jobb kan jeg få melding fra di. "hvor er du?" Anonymkode: 21ac6...72b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Sådd vil fortelle oss, ts, at du er en kvinne som har valgt å etablere opp igjennom livet ditt flere forhold med menn uten å se på dem som fullverdige mennesker? For menn har en ting til felles med andre menn - de identifiserer seg som mann. Det er det eneste Gunnar og Per har til felles. Slik det eneste du har til felles med «Lise» nedi gata er at dere identifiserer dere som kvinner. Hvorfor han velger å kontakte deg? Hva med å spørre? Den mytiske rasen «menn» kan snakke, de fleste av dem. Anonymkode: a614f...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Hvilken rolle spiller det? Det er vel bare å overse og gå videre, hvis du har tenkt å være trofast selv. Anonymkode: 1fd95...fcd
Blåjojo Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også hatt sånne som dukker opp her og der.. De savner vel å bli begjært av/ha sex med noen andre enn samboeren/kona da, og det er enklere (spesielt når man har kjæreste) å ta kontakt med en gammel flamme enn å fly på byen og sjekke opp en ny. Det kan også være noe mimring og nostalgi involvert, du sier jo dere hadde veldig god kjemi og en connection. Jeg vet at for noen som har kontaktet meg så er det litt at sexen ikke er like bra med dama, at de faktisk tenker mye på meg, eller at jeg rett og slett er en slags "the one that got away". Andre tror jeg bare fyrer av meldinger til flere mer eller mindre tilfeldig valgte kvinner når de er fulle eller noe, og ser hvor de får napp 😅 Det er vel først og fremst bare han som ikke er noe monogam av seg og du som er et telefonnummer han har i sin "little black book". Anonymkode: 9e8fb...e79 Jeg tenker dette stemmer. Har selv noen som med ujevne mellomrom tar kontakt. Nå er de fleste av de single, og jeg har vært i et forhold i 5 år nå. Men det dukker opp en melding i ny og ne. Gjerne når de er i nærheten eller når de sitter alene en fredags eller lørdags kveld. Jeg sender noen meldinger med de der og da, men avviser et hvert forsøk på sexprat. Får holde lenge med at de faktisk får svar.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Uenig med dem som skriver at du ikke har moral. Hans oppførsel er ikke ditt ansvar, og du har ikke vært utro. Jeg vil tro at han liker sexen med deg, at han søker spenning utenfor forholdet og du har vært lett tilgjengelig før. Er ikke sikkert du er den eneste han kontakter. Sannsynligvis ikke. Anonymkode: 44c79...229 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg "har" noen mannfolk som med ujevne mellomrom sender meg meldinger om at jeg er flott og sexy og de er glad i meg. Dette er mannfolk i forhold, og jeg har aldri hatt sex med dem eller oppmuntret dem på noen måte. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke glemmer meg når de aldri har fått meg til sengs. Anonymkode: 2cbda...7f1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Skrevet 1. november 2022 Bekreftelse og spenning, hva ellers ville du høre? Er ikke et vanskelig regnestykke Anonymkode: e2d7d...5a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå