Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr i sommer. Vi hadde melda mye før vi møttes og følte vi kjente hverandre veldig godt. Begge håpte nok det skulle være helt magisk å møtes, selv om realisten i meg sa at det ikke kom til å skje. Det skjedde ikke. Vi hadde det hyggelig, men alt var litt kunstig. Vi bestemte oss for å være venner. Den siste tiden har kontakten tatt seg opp. Jeg har invitert han på besøk og han har takket ja. Jeg har ment som venner, og jeg har inntrykket av at han mener det samme. Men så roter en kompis av meg til hele greia ved å si: «Jeg hadde ikke kjørt nesten 5 timer hver vei for å bare være venner.» Hva skal man tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann kjører ikke i fem timer for å ta en vennskapelig kaffekopp med en venninne. Selvsagt tror han det blir noe mer. En mann kan kjøre til verdens ende for et nummer. 

Anonymkode: b8689...8d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En mann kjører ikke i fem timer for å ta en vennskapelig kaffekopp med en venninne. Selvsagt tror han det blir noe mer. En mann kan kjøre til verdens ende for et nummer. 

Anonymkode: b8689...8d0

Du var enda litt mer direkte enn kompisen! 😉 

Skrevet

Tror dessverre kompisen din har rett. Er kun venner man har hatt i en mannsalder man strekker seg så langt for.

Skrevet

He wanna get laid 

Anonymkode: 6cd91...c54

Skrevet

1. Ekstremt ensom
2. Er skikkelig interessert i deg og håper det kan bli til noe
3. Ser på det som en invitasjon til å ha sex, evt ser sitt snitt til å prøve å pule deg

Siden du kjenne han, hvilken tror du passer best, TS?

Anonymkode: e5c6e...d29

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

1. Ekstremt ensom
2. Er skikkelig interessert i deg og håper det kan bli til noe
3. Ser på det som en invitasjon til å ha sex, evt ser sitt snitt til å prøve å pule deg

Siden du kjenne han, hvilken tror du passer best, TS?

Anonymkode: e5c6e...d29

1. Han har et stort nettverk og er en pen mann. Hvis han bare var ute etter å få seg noe kunne han fått det der han bor. Han er ikke typen til å rote rundt.

2. Begge sier at vi bare er venner. Da vi møttes sist ville vi gjerne at det skulle være oss, men det var bare ikke sånn. 

3. Jaja. Ikke sikkert jeg blir veldig lei meg i så fall ;)

Jeg vet ikke hva som passer best. Tiden vil vise. Tenker at hvis begge poengterer at vi møtes som venner så er det slik det er, men mulig jeg tar feil. 

Skrevet
Oghvatrordu?;-) skrev (12 minutter siden):

Begge sier at vi bare er venner.

Da har du svaret

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da har du svaret

Takk! Jeg mener det er mulig. Og selv om noe kan friste så trenger man ikke rote til noe som er bra slik det er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...