AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Opplevde et mareritt i går, hvor kjæresten min sendte en hyggelig melding til en tidligere sexpartner. Jeg sendte henne en melding for noen uker siden, fordi hun hadde kommentert et bilde han la ut. Spurte hvordan hun kjente han, og hun sa at hun møtte han for noen år siden, og at de hadde hatt sex noen ganger og hun hadde skrevet om dette. Synes det var ufint, og jeg skrev det til henne - hun hadde ikke behøvd å skrive de tingene til meg. Da skrev hun melding til kjæresten min, og altså viste null respekt for vårt forhold - og anklaget han for å være senil fordi han ikke kjenner seg igjen i hennes voldsomt positive beskrivelser av deres få møter. Hans reaksjon var å skrive til henne at hun burde ignorere meldingene fra meg, ignorere hele profilen henne, og så avsluttet han med å oppfordre henne til å se på Jupiter som kan sees på himmelen i disse dager. Synes det er/var helt uhørt at han på denne måten tok hennes side, og vurderer å bare gjøre det slutt. Altså, er det akseptabelt at han har kontakt med en han har hatt sex med før? Jeg sa til han at han ikke burde skrive noe til henne, og i det minste ikke noe negativt om meg og positivt til/om henne. Men han mente hun var "oppskjørtet" og at han bare ville "parkere" dette (hennes reaksjon, roe henne ned?). Jeg spurte om han kan love å ikke skrive flere meldinger, da sa han nei! At det kom an på hva hun skrev tilbake, om hun hadde "behov" for at han skrev mer. Jeg tenker på dette som utroskap. Han er sint fordi jeg kontaktet henne, og det var dumt, men jeg synes likevel ikke det legitimterer at han skriver fine meldinger til henne og henger ut meg. Hva ville dere gjort her? Anonymkode: 6d6a1...a3e
MapleSirup Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 (endret) Du stalker han, altså. Hvem pokker sender PM til noen fordi de kommentere på SoMe og ber om redegjørelse for bekjentskap??😂 Han har en helt grei reaksjon. Det er deg det er noe galt med. Endret 1. november 2022 av MapleSirup 25
Daria Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sendte henne en melding for noen uker siden, fordi hun hadde kommentert et bilde han la ut. Altså - du gjorde hva? Litt kontrollbehov og sjalusiproblemer? Du skal være litt forsiktig med å beskylde andre for å være respektløse og klage på deres oppførsel... 15
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Hvorfor i all verden sendte du mld til henne? Er du sykelig sjalu? Anonymkode: 70f67...b7c 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sendte henne en melding for noen uker siden, fordi hun hadde kommentert et bilde han la ut. Spurte hvordan hun kjente han, og hun sa at hun møtte han for noen år siden, og at de hadde hatt sex noen ganger og hun hadde skrevet om dette. Hjelp!! Anonymkode: 050ad...778 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Du spør hva jeg ville gjort? Jeg hadde dumpet deg... Du virker ikke helt i vater, dramatisk, kontrollerende og irrasjonell. Ikke min smak. Anonymkode: fe0c6...b93 14
Crazydoglady Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Opplevde et mareritt i går, hvor kjæresten min sendte en hyggelig melding til en tidligere sexpartner. Jeg sendte henne en melding for noen uker siden, fordi hun hadde kommentert et bilde han la ut. Spurte hvordan hun kjente han, og hun sa at hun møtte han for noen år siden, og at de hadde hatt sex noen ganger og hun hadde skrevet om dette. Synes det var ufint, og jeg skrev det til henne - hun hadde ikke behøvd å skrive de tingene til meg. Da skrev hun melding til kjæresten min, og altså viste null respekt for vårt forhold - og anklaget han for å være senil fordi han ikke kjenner seg igjen i hennes voldsomt positive beskrivelser av deres få møter. Hans reaksjon var å skrive til henne at hun burde ignorere meldingene fra meg, ignorere hele profilen henne, og så avsluttet han med å oppfordre henne til å se på Jupiter som kan sees på himmelen i disse dager. Synes det er/var helt uhørt at han på denne måten tok hennes side, og vurderer å bare gjøre det slutt. Altså, er det akseptabelt at han har kontakt med en han har hatt sex med før? Jeg sa til han at han ikke burde skrive noe til henne, og i det minste ikke noe negativt om meg og positivt til/om henne. Men han mente hun var "oppskjørtet" og at han bare ville "parkere" dette (hennes reaksjon, roe henne ned?). Jeg spurte om han kan love å ikke skrive flere meldinger, da sa han nei! At det kom an på hva hun skrev tilbake, om hun hadde "behov" for at han skrev mer. Jeg tenker på dette som utroskap. Han er sint fordi jeg kontaktet henne, og det var dumt, men jeg synes likevel ikke det legitimterer at han skriver fine meldinger til henne og henger ut meg. Hva ville dere gjort her? Anonymkode: 6d6a1...a3e Skjerp deg. Om jeg hadde fått melding fra en fremmed dame bare fordi jeg hadde kommentert noe til en bekjent i sosiale medier så hadde jeg ikke nødvendigvis vært så hensynsfull eller hyggelig jeg heller. Hva faen.. Du trenger ikke å like det, men da snakker du med typen din og blir enig med han hva som er forventet og akseptabel fremtoning for dere. Ikke fremmede damer som ikke har gjort noe galt. Du spurte og du fikk svar. Hun har vell ingen obligasjoner om å være hensynsfull ovenfor deg bare fordi du tilfeldigvis har blitt sammen med denne mannen. Det er heller ikke noe selvfølge at partner alltid skal velge din side, om du ikke oppfører deg som folk eller er urimelig. Endret 1. november 2022 av Crazydoglady 9
Snok1 Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså, er det akseptabelt at han har kontakt med en han har hatt sex med før? Hvis jeg skulle droppe all kontakt med tidligere sexpartnere ville det blitt tynt i venneflokken. Vi du ikke bare ha en voksen person som klarer å håndtere forskjellige roller? 6 1
AprilLudgate Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Her hørtes alle like hyggelige ut 😅
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Snok1 skrev (12 minutter siden): Hvis jeg skulle droppe all kontakt med tidligere sexpartnere ville det blitt tynt i venneflokken. Vi du ikke bare ha en voksen person som klarer å håndtere forskjellige roller? Jeg vil ikke at han skal ha kontakt med tidligere sexpartnere nei, det er helt uakseptabelt. Anonymkode: 6d6a1...a3e 1
MapleSirup Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke at han skal ha kontakt med tidligere sexpartnere nei, det er helt uakseptabelt. Anonymkode: 6d6a1...a3e Det er ikke uakseptabelt, nei. Det er du som er sykelig. 10
MapleSirup Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Ts, det var jo du som satte dem i kontakt.. Ser du ikke det? Det er mer greit at DU har kontakt med hans tidligere sexpartnere? 😂 7 2
Crazydoglady Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 (endret) Snok1 skrev (31 minutter siden): Hvis jeg skulle droppe all kontakt med tidligere sexpartnere ville det blitt tynt i venneflokken. Vi du ikke bare ha en voksen person som klarer å håndtere forskjellige roller? Samme her. Og de jeg har kontakt med er jo gode venner, først og fremst. Om vi har hatt sex en eller flere ganger i fylla, eller helt casual fordi vi begge er single og det passer sånn/er enkelt/praktisk, eller om vi har vært sammen en liten stund for ett halvt liv siden spiller vell ingen rolle. Det er jo ett ikke tema og betyr over hodet ikke at det er noen voldsom tiltrekning der eller at ikke vi begge greier å holde fingrene av fatet.. Ikke aktuelt å kutte ut venner uansett. Partner får rett og slett stole på meg, viss ikke er det på tide å gå hvert til sitt. Personer jeg evt ikke har ett avklart forhold til blir noe annet, det hadde jeg selv kuttet ut om jeg var i ett forhold. Er jeg i ett forhold så har jeg jo ingen grunn til å oppsøke tilfeldig sex heller. Endret 1. november 2022 av Crazydoglady 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Skrevet 1. november 2022 Synes du høres veldig sjalu ut og kjæresten din høres barnslig ut. Men synes også at noen av kommentarene her bare er troll som vil lage kvalme. Hva vil du? Høres ikke ut som du stoler på han i utgangspunktet når du sender melding til en tilfeldig dame som kommenterer bilder av kjæresten din. Tror dere bør sette dere ned og ta en ordentlig prat sammen. Finne ut hva dere vil og trenger av hverandre. Anonymkode: abcc7...d31 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #15 Skrevet 1. november 2022 Synes alle her har dødfødt atferd. Hun skriver til ham om tidligere sexerfaringer, kommenterer bilde hans -du kontakter HENNE, hun blir sur og kontakter DIN kjæreste for å få bekreftet at sexmøtene var så koselige, og din dude skriver til henne om Jupiter og lurer på hva hun har behov for. Lukter trekantdrama lang vei. Med mindre de er venner er det selvfølgelig rart at de har kontakt og at hun mimrer om sex med en opptatt fyr. Og du bør søke terapi for sjalusien din med mindre du ikke har en god grunn til å ikke stole på ham. Anonymkode: e3a23...6e9 2
Snok1 Skrevet 1. november 2022 #16 Skrevet 1. november 2022 Crazydoglady skrev (1 time siden): Det er jo ett ikke tema og betyr over hodet ikke at det er noen voldsom tiltrekning der eller at ikke vi begge greier å holde fingrene av fatet.. Ikke aktuelt å kutte ut venner uansett. Partner får rett og slett stole på meg, viss ikke er det på tide å gå hvert til sitt. Enig. Her er partner og jeg helt på samme linje. Heldigvis. Vi har begge viltige personer i livet vårt som er tidligere sexpartnere. Det er bare å velge en partner som er voksen, og så introdusere partneren inn i kretsen av venner. Dette har aldri skapt friksjon hos oss. 1
Snok1 Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil ikke at han skal ha kontakt med tidligere sexpartnere nei, det er helt uakseptabelt. Anonymkode: 6d6a1...a3e Dersom du velger en voksen person som partner så slipper du at tidligere forhold representerer en trussel. Å selv være voksen med sterk selvfølelse er også en fordel.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #18 Skrevet 1. november 2022 Snok1 skrev (1 time siden): Dersom du velger en voksen person som partner så slipper du at tidligere forhold representerer en trussel. Å selv være voksen med sterk selvfølelse er også en fordel. En voksen person vil el respektere kjæresten sin såpass at de ikke skriver fine meldinger til tidligere sexpartnere. Anonymkode: 6d6a1...a3e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #19 Skrevet 1. november 2022 Her er DU på jordet TS. Som vanlig... Det er helt NORMALT å ha kontakt med tidligere sexpartnere. Tross alt en haug mennesker med dine, mine og våre barn. Du er voksen, skjerp deg. Anonymkode: 06bdb...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #20 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En voksen person vil el respektere kjæresten sin såpass at de ikke skriver fine meldinger til tidligere sexpartnere. Anonymkode: 6d6a1...a3e Vil si du ikke er moden nok til å ha sex faktisk. Anonymkode: 06bdb...8a5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå