MaximusOctavius Skrevet 1. november 2022 #1 Del Skrevet 1. november 2022 Hunden min er en ganske snill og rolig, men fortsatt umulig hund. Den er veldig klengete og blir alltid lei seg når vi går, men den vil aldri kose): Kan det være slikt at hunden min er autist? Det er en chow chow, tispe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. november 2022 #2 Del Skrevet 1. november 2022 Nei, det har ingenting med autisme å gjøre. En hund kan helt fint ønske sosial omgang uten at det automatisk betyr at den ønsker kos. Det er faktisk temmelig vanlig. At den er "umulig" har med oppdragelse og hundens personlighet å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaximusOctavius Skrevet 1. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 1. november 2022 Hunden min er ganske godt oppdratt, aldri tisset inne eller vært slem med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 1 minutt siden, MaximusOctavius said: Hunden min er ganske godt oppdratt, aldri tisset inne eller vært slem med noen. Det var du som kalte den umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaximusOctavius Skrevet 1. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 1. november 2022 Tabris skrev (Akkurat nå): Det var du som kalte den umulig. Hunden min er jo snill og tisser ikke inne, men den er fortsatt umulig. Den drar meg ned i bakken på tur, og spiser ikke snacksen sin med mindre den er delt i nok biter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. november 2022 #6 Del Skrevet 1. november 2022 1 minutt siden, MaximusOctavius said: Hunden min er jo snill og tisser ikke inne, men den er fortsatt umulig. Den drar meg ned i bakken på tur, og spiser ikke snacksen sin med mindre den er delt i nok biter osv. 5 minutter siden, Tabris said: At den er "umulig" har med oppdragelse og hundens personlighet å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaximusOctavius Skrevet 1. november 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 1. november 2022 Tabris skrev (1 minutt siden): hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. november 2022 #8 Del Skrevet 1. november 2022 1 minutt siden, MaximusOctavius said: hæ? Poenget mitt består. Det du kaller "umulig" går på oppdragelse og hundens personlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaximusOctavius Skrevet 1. november 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 1. november 2022 Tabris skrev (4 minutter siden): Poenget mitt består. Det du kaller "umulig" går på oppdragelse og hundens personlighet. Det er en chow chow, den er så godt oppdratt som det går): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Del Skrevet 1. november 2022 ChowChow er jo kjent for å være sta og en enmannshund. Kanskje et kurs i feks hverdagslydighet kan være noe? Anonymkode: 3a2fa...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 1. november 2022 #11 Del Skrevet 1. november 2022 Chow chow er jo kjent for å være nesten som katter, de vil ikke kose og gjør stort sett som dem vil. Vanskelige å trene. Dette sjekket du vel før du kjøpte henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Del Skrevet 1. november 2022 Leste du ikke om rasens gemytt, lynne og trenbarhet før du kjøpte en chowchow da? Dette kan umulig komme som noen overraskelse på deg? Anonymkode: 8b31a...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå