Gå til innhold

Hva er din beste backclash på frekke kommentarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften spør. Hva er historien? 

kan starte med en. En kjip ex fra noen år tidligere, begynte å skulle skryte av seg selv iht vårt kjipe forhold,  foran meg og min samboer. Mulig et forsøk på å gjøre min samboer sjalu eller noe. Samt irritere meg. Så jeg sa, jeg tror du kan roe deg litt ned,  for du er tydeligvis ikke så minneverdig,  da jeg ikke husker deg som så trivelig.  Godt det finnes noen som er så trivelig som de hevder da, og så på samboeren min, før vi gikk.

Det var siste gang han prøvde å være kjip igjen. Fordi han alltid var sånn,  når jeg møtte han. Å gå vekk fungerte normalt sett dårlig, for da kom han etter og ble værre. Hører med til historien at han i årene etter har jugd mye om forholdet vårt også. For å prøve å virke bedre enn han er/var. Feks skryte av at han spanderte romantisk reise til Frankrike på meg.  Jeg har forøvrig fortsatt ikke vært i Frankrike.  Og kan fortsatt ikke huske å ha fått noe av han, eller jo et kjede han hadde fått i retur av 6 andre damer. Fikk jeg vite, da noen kjente det igjen

Anonymkode: a5ba2...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...