AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Hvis du kunne velge helt fritt? Anonymkode: 84c06...fec
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Politi eller brannmann!😍så hot Anonymkode: 6417e...132
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Overraskende at folk går for de lavtlønte yrkene politi og brannmann. Anonymkode: 84c06...fec 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Det han har nå. Statlig økonom. Han alsker det, så er strålende fornøyd. Det er bra betalt, så han ikke bekymrer seg for egen økonomi. Det er trygg jobb, nesten ingen overtid, ingen kvelder, netter eller helgevakter. Når han elsker jobben sin, så er jeg strålende fornøyd. Det er faktorer som at han trives og er trygg som har betydning for meg. Hva han gjør i løpet av arbeidsdagen påvieker meg jo ikke. Anonymkode: b1ac7...ef3 1
Gjest Anonyme-meg Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Er strålende fornøyd med den jobben han har nå. Sjømann, tjener godt. Jeg får masse fritid. Og når han har fri perioden sin, så er han hjemme.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 Min mann har jobbet i forsvaret i mange år nå, og jeg kan godt skjønne at idealismen men mann i uniform virker attraktivt men realiteten er en ganske annen 😅 bestekompisen til mannen og søstra mi samt hennes mann er politi og det er så lite lukrativt det kan bli. Dårlige betingelser, dårlige arbeidstider og dårlig lønn. Samme med oss og forsvaret, mannen er borte så og si hele tiden og forsvaret driver rovdrift. MEN er veldig enig i at det er sexy å få hjem mann i uniform, han er fryktelig kjekk i den så det skal jeg ærlig innrømme 🥰 Nå begynner han i kontorjobb hvor han skal jobbe med ledelse, og håpet og målet hans er at han til sist skal ende i en høyere lederposisjon. Uansett så er det mest attraktive å se at han gjør noe han brenner for ❤ Så jobbytte nå blir veldig spennende. Anonymkode: 50ac0...558 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Han elsker nerdejobben han har nå, så da er selvfølgelig jeg også fornøyd 😊 Han jobber som senioringeniør i staten. Forsker :) Anonymkode: 3b777...40f 2
Gjest Karamelis Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 (endret) Finansrådgiver. Sitte å dingle på en kontorstol i dress og kikke på skjermer. Det hadde passet han fint. Endret 1. november 2022 av Karamelis
Gjest Hottentått Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 Er gift med en lærer. Vi setter veldig stor pris på de feriene og fridagene som følger med, det har barna våre veldig mye glede av ☺️ Ellers hadde det ikke vært feil å ha en mann med millionlønn. Men...det har sin pris det også, i form av at man er mye borte på jobb. Så vi er fornøyde☺️
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Overraskende at folk går for de lavtlønte yrkene politi og brannmann. Anonymkode: 84c06...fec Ikke minst risikofylt. Har skjedd stor forbedring i arbeidsmiljøet for brannmenn mtp. farlig røykgasser og sånt, men de er fortsatt utsatt for å få kreft og diverse. Anonymkode: 49e7c...3b7 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 Et eller annet i nordsjøen. God lønn og fritid, samt at jeg får litt aleneperioder også. Anonymkode: 063b1...9b4 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #15 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det han har nå. Statlig økonom. Han alsker det, så er strålende fornøyd. Det er bra betalt, så han ikke bekymrer seg for egen økonomi. Det er trygg jobb, nesten ingen overtid, ingen kvelder, netter eller helgevakter. Når han elsker jobben sin, så er jeg strålende fornøyd. Det er faktorer som at han trives og er trygg som har betydning for meg. Hva han gjør i løpet av arbeidsdagen påvieker meg jo ikke. Anonymkode: b1ac7...ef3 Min mann er akademiker og jobber i stat. Jobber kvelder, helger og SENE timer. Han fikk tildelt et ansvarsfelt med stor politisk interesse, så da blir det sånn. Kollegaene med andre felt jobber neppe SÅ mye da. Jeg tenker han gjerne kunne jobbet med det samme, men jeg ser jo at andre som jobber like mye som ham med samme mengde kompetanse bare i andre sektorer ligger noen hundre tusen over i lønn. Vi er statsvitere, de er etellerannet matnat/IT. Så han kunne godt blitt lønnet ganske så mye mer for all den innsatsen han gjør. Men, sånn er jobblivet i stat og ofte kommuner 😅🤷♀️ Noen jobber vanlig, andre jobber rævva av seg. Ingen får høy lønn Og den sikkerheten er oppskrytt altså. Skal bare neste års budsjett til for å bli overtallig eller gå inn for å kvitte seg med noen. Anonymkode: 52bb3...552
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #16 Skrevet 1. november 2022 Hun kunne vært lege. Da hadde hun fått mer selvtillit og blitt mer utforskende seksuelt. Det er så mye uvitenhet og skam rundt seksuell nytelse. En legejobb ville fått øynene opp på henne. Anonymkode: f393a...975
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 Er ikke helt sikker, men noe som betalte greit, lite risiko og man kan legge jobben litt på hylla når man er hjemme. Mannen min tjener sykt bra nå, men jeg bekymrer meg for helsa hans pga stress. Savner også mer tid sammen. Han jobber på kontor som sivilingeniør innen IT utvikling, produktdesign osv. Pluss at han er konsulent for 2 firma og har eget firma uten om 100% stilling. Så han sitter stort sett på kontoret hele dagen, er med på middag og legging av barna men ellers ser jeg kan knapt. Vi sitter jo sammen på kontoret her hjemme på kveldene men, er jo ikke kvalitetstid. Så skulle ønske han hadde mer fritid og mindre stress. Kunne også vært en jobb som var litt fysisk så han fikk litt mosjon. Selv er jeg renholder og får nok trim på jobb, og er veldig fornøyd med jobben. Så kanskje vært gøy å ha mannen i samme jobb. Anonymkode: 3ecbb...164 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #19 Skrevet 1. november 2022 Jobb innen cybersikkerhet Anonymkode: ca519...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå