Gå til innhold

Menn som ikke kan gro skjegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om menn som har passert 30 og fortsatt ikke kan gro skjegg. Er de tapere?

Anonymkode: 7db25...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er hvor mye hår man evner å gro i trynet noe man skal synes noe om..? Hvordan er man en taper om man ikke kan gro skjegg..? Er jeg en taper fordi jeg som kvinne har små pupper, og ikke har klart å gro svære daier? 

Og hvorfor skal jeg bry meg om om noen kan gro skjegg..? 

Anonymkode: 15332...21c

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke skjegg, så for meg betyr det mindre stubber. De er derfor vinnere. 

Anonymkode: c0d45...531

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva synes dere om menn som har passert 30 og fortsatt ikke kan gro skjegg. Er de tapere?

Over 30 ??    Tror jeg aldri at jeg har opplevd.

Anonymkode: 9f4b6...efa

Skrevet

Synes jeg skjegg er attraktivt? Ja.

Men synes jeg en mann som ikke kan gro skjegg er en taper? Nei selvsagt ikke. En person er mye mer enn hårveksten han har på kroppen.

Anonymkode: 12f1a...250

Skrevet

Min mann kan ikke gro skjegg, ufattelig liten skjeggvekst. Jeg synes det er helt fantastisk, jeg liker ikke skjegg. Lite kroppshår ellers også. Tommel opp herfra. 

Tipper jeg hadde likt skjegg hvis han hadde hatt masse hårvekst da, for jeg liker fyren skikkelig godt i utgangspunktet. 

Anonymkode: 3b215...bae

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha en mann ikke en gutt som ikke kan gro skjegg en gang 🙄

Anonymkode: 8c1f1...4e8

• Liker 2
Skrevet

Vurderer ikke menn utifra skjeggvekst og/eller alder...

Om man ikke kan gro skjegg, så kan man ikke gro skjegg..  altså, hva faen har det å si om et menneske? Herregud, altså! 

Noen ganger lurer jeg på om man blir dummere av å oppholde seg på KG eller om mange rett og slett er dumme i utgangspunktet...🤷‍♀️

Anonymkode: d35e8...e9a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Om man ikke kan gro skjegg, så kan man ikke gro skjegg..  altså, hva faen har det å si om et menneske? Herregud, altså

Aner ikke hvorfor du er så sint, men kan bekrefte at det å ha dårlig skjeggvekst gjør at færre damer tiltrekkes av deg. Dette er altså et spørsmål på singel-forumet, hiss deg ned eller gå en annen plass 

Anonymkode: 9d6c6...469

Skrevet

Jeg tenker det kommer a på hvorfor han ikke kan gro skjegg? Er det genetisk med lite hårvekst er det helt fint for meg, jeg liker ikke skjegg anyway. Men kommer det av testosteronmangel blir jeg mer negativ, siden det påvirker alt fra evne til å bygge muskelmasse til sexlyst og evne. 

Har du sjekket nivået ditt TS? 

Anonymkode: f1611...1fa

• Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg misliker skjegg, så for meg er det helt topp med menn som ikke gror skjegg.

Skrevet

Ein gror ikkje skjegg, ein let berre vere å barbere seg.

Skrevet

Haha hæ? Det er jo så individuelt. I min familie har vi ikke mye hårvekst, jeg som dame synes jo det er greit, men broren min klarer jo ikke å gro skjegg. Men han er nå sånn da, og verdens beste fyr uansett. Spiller jo ingen rolle.

Har hatt hårete kjærester som har vært tapere, det er ikke skjegget som avgjør om det er en bra person. 

Anonymkode: 3c7c4...427

• Liker 1
Skrevet

Spiller ingen rolle, men jeg synes en mann med et velstelt skjegg er veldig mandig og fint. 😍

Skrevet

Selv om jeg digger hårete menn, så ville jeg nok aldri tenkt på en som ikke har god skjeggvekst som taper. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Aner ikke hvorfor du er så sint, men kan bekrefte at det å ha dårlig skjeggvekst gjør at færre damer tiltrekkes av deg. Dette er altså et spørsmål på singel-forumet, hiss deg ned eller gå en annen plass 

Anonymkode: 9d6c6...469

Hahaha, er det ikke lov å hisse seg opp på singelforumet? 

Merket ikke at jeg var så hissig, men ble irritert av spørsmålet, ja. 😆 Jeg er verken singel eller mann, liker menn både med og uten skjegg, så vet ikke hvorfor det spørsmålet provoserte meg sånn. Tror jeg bare synes det er så mye idioti rundt omkring og noen ganger blir jeg bare så oppgitt at jeg visst hisser meg litt for mye opp. ✌️

Anonymkode: d35e8...e9a

Skrevet

Menn som ikke kan gro ordentlig skjegg bør barbere seg glatt. Jeg ser altfor ofte folk med puslete hårvekst lar det gro. Det er bare ekkelt.

Enten har du ordentlig skjegg, eller så er du glattbarbert. Det er det midt i mellom som gjør at jeg ikke klarer å se på han.

Anonymkode: 181f2...0c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker de er heldig.

Anonymkode: 57760...1cc

Skrevet

Skjegg er bare stygt. Kun kamuflasje for mindre pene menn. Jeg skal imidlertid innrømme at manglende hårvekst på hodet kan være et problem, men jeg vil likevel ikke kalle skalla menn for tapere. 

Anonymkode: 29a88...791

Skrevet

Så lenge han har hår på hodet og gjennomsnittlig penis eller større så er jeg fornøyd 🙃

Anonymkode: e901d...779

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...