Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot eget barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det kun var et engangstilfelle.. 

Anonymkode: e6c79...ae5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalte de for jævla drittunger…. 

Anonymkode: aec9f...fc0

• Liker 5
Skrevet

Tok abort

Anonymkode: 3d623...0c9

• Liker 4
  • Hjerte 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok abort

Anonymkode: 3d623...0c9

Har du noen levende barn, det verste du har gjort der?

Anonymkode: e6c79...ae5

• Liker 3
Skrevet

Kalte henne drittunge. Skreket dom om det sto om livet. Nyfødtfasen ned barn nr 2 var brutal.

Anonymkode: 654f5...6b8

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Humpet opp og ned i sinne i senga med ungen på fanget og skreket nå må du sove 😟

Anonymkode: be10a...b72

• Hjerte 8
Skrevet

Mistet tålmodigheten og dermed vært mindre pedagogisk.

Anonymkode: cc914...267

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Uff... 

En gang kranglet jeg og samboer veldig, han stakk og jeg gråt. Alt var så dramatisk på den tiden. Jeg var veldig opprørt og ungen stod også hylte, han var rundt 2-2,5 år). Jeg ville bare ha noen minutter på kjøkkenet, men han bare stod og hylte ved grinden vi hadde forran døren. Til slutt gikk jeg bort og skrek til han av full hals - Hold kjeft! 

😱😭

Uff, blir lei meg av å tenke på det... ser for meg den nydelige, lille gutten. Forstår ikke i dag at jeg kunne gjøre noe sånt. Jeg var veldig ustabil og hadde veldig lite kontroll på følelsene mine. Det er heldigvis mange år siden og han husker ikke episoden, men vi har snakket om det. 

Anonymkode: 2e14c...b3c

• Liker 2
  • Hjerte 29
Skrevet

🙈 Sagt noen litt styggere gloser når hun var spedbarn - dog med en veldig søt og snill babystemme, og milde øyne og et smil. Det var noe «Akkurat nå er du en urimelig liten drittunge». Fikk et smil tilbake og frustrasjonen gikk over ganske raskt 😛 

Anonymkode: 56832...91e

• Liker 9
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff... 

En gang kranglet jeg og samboer veldig, han stakk og jeg gråt. Alt var så dramatisk på den tiden. Jeg var veldig opprørt og ungen stod også hylte, han var rundt 2-2,5 år). Jeg ville bare ha noen minutter på kjøkkenet, men han bare stod og hylte ved grinden vi hadde forran døren. Til slutt gikk jeg bort og skrek til han av full hals - Hold kjeft! 

😱😭

Uff, blir lei meg av å tenke på det... ser for meg den nydelige, lille gutten. Forstår ikke i dag at jeg kunne gjøre noe sånt. Jeg var veldig ustabil og hadde veldig lite kontroll på følelsene mine. Det er heldigvis mange år siden og han husker ikke episoden, men vi har snakket om det. 

Anonymkode: 2e14c...b3c

Det kan skje den beste :hjerte: Vi er alle bare mennesker; og det kan tippe over. 

• Liker 8
  • Hjerte 7
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Humpet opp og ned i sinne i senga med ungen på fanget og skreket nå må du sove 😟

😂😂😂 Ikke bra, men høres komisk ut.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Miaminmia
Skrevet

Det verste jeg har gjort mot barnet mitt, var å flytte fra Oslo til hjembyen min da hen var 10 år. Det var mange gode grunner til å flytte, f.eks bedre økonomi, bedre plass, mer familie i nærheten osv. Vi trodde at barn takler endringer og tilpasser seg og i ettertid tenker jeg vi tok litt for lett på det. For det ene barnet gikk det fint, men det andre brukte mange år på å falle på plass og kom ikke i vater igjen før på videregående. Jeg ville aldri gjort det samme hvis jeg kunne velge om igjen, ville heller fortsatt å bo trangt. 

Skrevet
Miaminmia skrev (1 minutt siden):

Det verste jeg har gjort mot barnet mitt, var å flytte fra Oslo til hjembyen min da hen var 10 år. Det var mange gode grunner til å flytte, f.eks bedre økonomi, bedre plass, mer familie i nærheten osv. Vi trodde at barn takler endringer og tilpasser seg og i ettertid tenker jeg vi tok litt for lett på det. For det ene barnet gikk det fint, men det andre brukte mange år på å falle på plass og kom ikke i vater igjen før på videregående. Jeg ville aldri gjort det samme hvis jeg kunne velge om igjen, ville heller fortsatt å bo trangt. 

Noen ganger har man dessverre ikke noe valg. Økonomi og er man F eks på leiemarkedet kn man ikke velge og vrake. Man må rett og slett ta det man kan få. 

Anonymkode: 0657c...355

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

holder en forelder på sånn, så får ungen i alle fall ikke sove. :nissegutt: 

Anonymkode: d66c5...2c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er poenget med å kommentere dette? Tror de forstår det ikke hjalp på situasjonen.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

😂😂😂 Ikke bra, men høres komisk ut.

Jepp 🤣🙈🙈 Huff

• Liker 1
Skrevet

Du sier ikke det…. 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Miaminmia
Skrevet

Noen ganger har man dessverre ikke noe valg. Økonomi og er man F eks på leiemarkedet kn man ikke velge og vrake. Man må rett og slett ta det man kan få. 

Anonymkode: 0657c...355

Jeg vet og det føltes som det beste alternativet da. Men skulle likevel gjerne ha valgt om igjen. 

Skrevet

Ikke skjønte at barnet ble utsatt for overgrep av faren før det hadde foregått ett par år. 

Anonymkode: 3c00e...bbb

• Liker 3
  • Hjerte 37
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forresten: det hjalp ikke å vugge, ligge rolig inntil, stryke på hodet, synge nattasang, gi flaske, ignorere, snakke rolig til, stå opp og gå litt for så å legge ned heller. Så hvorfor ikke forsøke en utradisjonell metode ? 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...