Gå til innhold

Jeg har fått så mange dårlige råd her inne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS du minner meg om de amerikanerne som tok Ivermectin (heste medsinen) fordi de hadde hørt Trump snakke om det. Det var noen som døde av det hvis jeg husker riktig.

Er greit å tenke selv

Anonymkode: 41cf1...3ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnfolka her inne hører jo til ekteskaps-culten. De er fornøyde med livet så lenge de er gift og kaster bort livet sitt på det. Sånne kvinner burde vært utdødd for 100 år siden, men du finner faktisk mange eksemplar her inne.

Anonymkode: 9b411...ced

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

En del som svarer i tråder her inne gir uttrykk for at hvis man ikke følger deres råd, eller sier "Ja, helt enig, du har rett, sånn skal jeg gjøre det" så vil man bare ha en type svar, og er dum. Men greia er jo at man ber om andres erfaringer, og så gjør man seg opp en mening selv, basert på egne erfaringer, kjennskap til saken og andres refleksjoner. Det er alltid ditt ansvar hva du gjør i ditt liv. 

Ta alltid hva fremmede på KG sier med en klype salt. Det er ditt liv, og du må ta ansvar for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgt tar man selv og man kan ikke anklage andre for dårlige råd når du faktisk ender opp med å ta valget. Hva som er rett for andre er ikke nødvendigvis rett for deg. Kanskje på tide å følge din egen magefølelse?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/1/2022 at 10:25 AM, AnonymBruker said:

«Ta koronavaksinen, ellers dreper du bestemor,» ble jeg rådet til her inne. Okei, jeg tok den etter press fra dere og samfunnet og blødde i et halvt år etter. Nummer to og tre droppet jeg, og i forrige uke da jeg fikk korona, merket jeg ingenting. 

«Ikke skill deg fra mannen din. Barna og samholdet i familien er viktigere enn deg.» Okei, jeg droppet det, tvang meg selv til sex i tre år og fikk traumer. 

«Gresset er ikke grønnere på andre siden av gjerdet.» Da jeg ba om råd her etter å ha møtt en fantastisk mann, ble jeg nærmest lynsjet for å være en utro hore enda jeg ikke hadde gjort noe. Jeg gjorde som folk sa og avviste han. Så, noen måneder etter, fikk jeg melding fra den andre mannen der han fortalte at han hadde elsket meg fra dag en vi møttes, men ikke hadde turt å satse fordi jeg virket uinteressert. Jeg var stupforelsket i han, og nå har han funnet en ny.

Flere som har fått dårlige råd her inne? Jeg tror jeg kjører motsatt taktikk fra nå.

Anonymkode: da758...c48

Det å spørre om råd her inne og så følge dem er like idiotisk som å gå inn på en homsebar å be om råd om kvinner. Kommer ikke noe godt ut av det.

Anonymkode: 6eb35...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som blir tvunget til å følge rådene. Så det er jo ditt valg om du gjør det.

Anonymkode: 970a9...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måneskinn skrev (På 2.11.2022 den 8.39):

Det man også skal tenke litt på, er at folk på KG er litt negative, sånn generelt...  Så ta det meste med en klype salt tenker jeg. Jeg har fått både gode og dårlige råd her, men skjønner at noen kan bli litt "nedfor" av alle rådene som gis noen ganger 

Helt enig der og mange svarer bare for å provosere og alltid er det noe negativt uansett hva du spør om. Så enig der, men også enig med de som skrev at over se AB svar og les de som svarer med nick. Og ta en vurdering ut fra det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det å spørre om råd her inne og så følge dem er like idiotisk som å gå inn på en homsebar å be om råd om kvinner. Kommer ikke noe godt ut av det.

Anonymkode: 6eb35...ae4

Hvorfor skal man egentlig spørre om ting da? Dette er jo ett sted for å utveksle erfaringer om livets oppturer og nedturer??  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør aldri om alvorlige ting - det kan du spørre venner om. Spør heller om små ting i hverdagen som ikke påvirker en i særlig grad, men små praktiske ting.

Anonymkode: 04d7b...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

TS du minner meg om de amerikanerne som tok Ivermectin (heste medsinen) fordi de hadde hørt Trump snakke om det. Det var noen som døde av det hvis jeg husker riktig.

Er greit å tenke selv

Trump sa også i 2020: "When its getting warmer, the corona will disappear"😆

Anonymkode: 8c6cd...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Trump sa også i 2020: "When its getting warmer, the corona will disappear"😆

Anonymkode: 8c6cd...dd1

Det stemmer faktisk. Smittetallene er høyere når det er kaldt enn når det er varmt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2022 den 10.25):

«Ta koronavaksinen, ellers dreper du bestemor,» ble jeg rådet til her inne. Okei, jeg tok den etter press fra dere og samfunnet og blødde i et halvt år etter. Nummer to og tre droppet jeg, og i forrige uke da jeg fikk korona, merket jeg ingenting.

Hvis du begynte å blø etter vaksinen så hadde det blitt enda verre hvis du faktisk hadde blitt infisert. Husk at vaksinen skaper svake reaksjoner sammenlignet med viruset. Du kan med all sannsynlighet takke vaksinen for at du fikk et mildt forløp av Covid.

Sitat

«Ikke skill deg fra mannen din. Barna og samholdet i familien er viktigere enn deg.» Okei, jeg droppet det, tvang meg selv til sex i tre år og fikk traumer. 

Jeg har aldri hørt dette rådet på KG. I alle tråder der det er grunnlag for det, for eksempel at man ikke har det bra og føler seg presset til sex, så har det klare rådet fra omtrent alle vært at det er bedre å gå fra hverandre, siden det kan være skadelig for barna hvis man blir sammen selv om ting ikke er bra.

Sitat

«Gresset er ikke grønnere på andre siden av gjerdet.» Da jeg ba om råd her etter å ha møtt en fantastisk mann, ble jeg nærmest lynsjet for å være en utro hore enda jeg ikke hadde gjort noe. Jeg gjorde som folk sa og avviste han. Så, noen måneder etter, fikk jeg melding fra den andre mannen der han fortalte at han hadde elsket meg fra dag en vi møttes, men ikke hadde turt å satse fordi jeg virket uinteressert. Jeg var stupforelsket i han, og nå har han funnet en ny.

Hva er det du snakker om? Hvis du skiller deg og skaffer deg en ny kjæreste så er det ingen her som kritiserer deg for det.

Sitat

Flere som har fått dårlige råd her inne? Jeg tror jeg kjører motsatt taktikk fra nå.

Med tanke på at flere påstandene dine ikke stemmer overens med virkeligheten, kan man jo lure på hvor sant det du skriver egentlig er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...