AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg er sykemeldt fra en arbeidsplass i kommunen da det å jobbe natt har gått kraftig utover min psykiske helse. Altså er det nattevakt som er problemet i seg selv å jeg er frisk nok til å jobbe dag/ kveld. Arbeidsgiver jobber med å finne annet arbeid til meg. I melllomtiden lurer jeg på om jeg har lov til å takke ja til for eksempel ekstravakt i barnehage selv om jeg er sykemeldt? Jeg er jo frisk nok til å jobbe dag/ kveld, men vil ikke gjøre noe feil her. Takknemlig for svar. Anonymkode: 9c400...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Del Skrevet 1. november 2022 Ingen? Anonymkode: 9c400...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Del Skrevet 1. november 2022 Det er mulig å ta andre jobber enn den man er sykmeldt fra, men dette må avgjøres av NAV. Du må kontakte legen din for å høre om legen mener det ikke vil forverre det du er sykmeldt for, og så kontakte din veileder i NAV før du takker ja til andre jobber. Du tar kontakt med din sykefraværsoppfølger (veileder) ved å enten ringe NAV på 55 55 33 33, eller send en skriftlig melding hvor du forklarer det samme som du har gjort her. Anonymkode: 890d7...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 Hvis du skal jobbe litt så bør du også være friskmeldt tilsvarende, slik at forsiringer dekker deg om noen skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå