AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Del Skrevet 1. november 2022 Finnes sikkert tråder om dette, men finner det ikke. Som tittelen sier, når regnes 1 DPO etter satt ovitrelle?🧐 Anonymkode: f1e52...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg regnet med at eggløsning skjedde dagen etter at ovitrelle var satt, og at 1dpo dermed ble to dager etter. Det kjentes slik ut på min kropp, selv om jeg ikke kan vite det helt sikkert. Så vidt jeg husker nå, vil eggløsningen komme 24-36 timer etter sprøyta? Men det er en stund siden jeg brukte det nå, og sikkert noen her som husker bedre enn meg. Og så vil jeg tro det står i pakningsvedlegget Anonymkode: 4350e...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. november 2022 #3 Del Skrevet 1. november 2022 Husk og ikke ta gravid tester før 10 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 Sofakona skrev (5 minutter siden): Husk og ikke ta gravid tester før 10 dpo Ikke meg som er ts, men skal begynne på ovitrelle neste syklus, så nysgjerrig på hvorfor ikke? Anonymkode: a1c70...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke meg som er ts, men skal begynne på ovitrelle neste syklus, så nysgjerrig på hvorfor ikke? Anonymkode: a1c70...d05 Fordi Ovitrelle inneholder hcg, som da vil slå ut positivt på g-test. Så du kan altså få falsk positiv test Anonymkode: 65692...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Del Skrevet 2. november 2022 Kunne ikke finne noe om det i pakningsvedlegget😊 Men takk for svar! Har fått beskjed om å teste 16 dager etter satt ovitrelle! 😊👍 -TS Anonymkode: f1e52...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå