AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Jeg ble vekket av min hund i natt i 02.30 tiden og han ville ville ut. Han bæsjet, det var mykt bæsj og ikke fast slik det pleier. Sto opp nå og vi gikk ut som vanlig, etter ca 10 min ville han ut igjen og det kom ut litt bæsj. Jeg har ikke gitt han mat i dag. Skal jeg la han faste? Skal selvsagt ringe klinikken, men de er ikke oppe enda. Jeg synes så synd på han.:( Formen hans er ellers fin, han er kvikk og leken. Anonymkode: 98ab1...3c9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Ville prøvd å gi litt kokt ris eller stekt kylling, pleier å gjøre det når min er dårlig (har 1 pomme og 1 pomchi). Hun er ikke særlig glad i ris så spiser ikke mye av det, men kyllingen går ned. Vent til vet. åpner, så kan du stikke innom der og kjøpe et for som du kan gi han. Jeg kjøper hos min lokale dyrlege, husker ikke hva det heter, men er på boks i allefall, gir det da kun som måltid til hun er bedre. Har gjort mange ganger og det funker gull. Legg puppypads eller aviser på gulvet og ta han med ut ofte, sørg for at han får i seg nok å drikke, og tilby mat i allefall Anonymkode: 42e31...6f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå