AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Min sønn på 15 går i sneakers. Nå er det vått, skoene blir våte, de tørker og blir våte igjen. Resultatet er jo at det stinker av de, og det lukter våt hund i hele huset. Hvilke sko bruker deres 15-åringer nå? Jeg sliter med å finne noen han har lyst på, som ikke koster mange tusen. Anonymkode: 24baa...0af
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Nike joggesko. Kan vaskes og tørkes 🙂 Anonymkode: f6180...beb
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Tenåringsgutta her i huset får gore-tex joggesko hver høst. De går jo i samme skoa hele tiden, og med gore-tex så blir de i det minste ikke våte inni. Som regel brukes disse både som høst og vintersko. Og så finner vi noen lettere sommersko når våren kommer. 15-åringer er jo relativt greit utvokst i foten, så det kan være skoen passer flere år. (Hvis de ikke slites ut etter en høst/vinter med daglig bruk.) Jeg tror det finnes sneakers i gore-tex også. Anonymkode: a7da4...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå