Gå til innhold

kommer for fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ligget med to kvinner i det siste og jeg sliter med at jeg kommer for fort. De blir litt frustrerte men sier ikke at de vil dumpe meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å holde ut mer enn 30 sekunder. 

Anonymkode: bf87b...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg et runk rett før du ligger med de. Du høres ganske ung og uerfaren ut.

Anonymkode: 63416...82a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ta deg et runk rett før du ligger med de. Du høres ganske ung og uerfaren ut.

Anonymkode: 63416...82a

Hva er greia med "du høres"? Du hører jo faen meg ikke vedkommende. Du leser! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan ikke være lett å kjenne på. Du skriver ikke noeer om deg selv, så jeg tar utgangspunkt i forskjellige ting. Spørsmål: er det ved penetrering at du opplever å komme for fort? For det finnes et hav av andre ting å gjøre mens en har sex  før en trenger å "avslutte" med penetrering. 

1) Hva med å ikke ha den typen stimuli som gjør at du kommer for fort? Samleie er så veldig mye mer enn penetrering. Som kvinne kan jeg med god erfaring fortelle at de beste partnerne jeg har hatt er dem hvor penetrering er sekundært, og brukes mer som avslutningen på samleiet. Noen pump, og done.

2) bruk av kondom kan senke følsomheten, og da stimulien. 

3) er kvinnene du er med en av de veldig, veldig få som oppnår orgasme av penetrering, eller må de ha andre ting? Det kan jo være deilig for deg å observere, hvordan de får seg til å komme. 

Ps: gjennomsnitt på sex ligger på 6-7 min, så du er ikke lange veien fra "normalen". Hiv inn noe annen lek, og du er good to go!

Endret av IrethOrona
  • Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden):

Hva er greia med "du høres"? Du hører jo faen meg ikke vedkommende. Du leser! 

Hvis det ikke skal mer til enn sånt som dette her for å trigge deg, tror jeg ikke nettforum er stedet for deg…

Anonymkode: 005b2...7b4

• Nyttig 1
Skrevet

TS, du kan jo prøve noen av de følgende:

Ha sex igjen kort tid etterpå, så tar det sannsynligvis lenger tid å komme da. I mellomtiden kan du bruke hendene til å stimulere henne.

Ta deg et par øl/en drink i forkant. Alkohol pleier ofte gjøre det vanskeligere å komme.

Skift til en stilling som ikke er så visuell. Altså en hvor du ikke ser så mye av dama. F.eks. prone bone. Det visuelle ved sex pleier å være en sterk tenningsfaktor for menn, så prøv å fjerne noe av det hvis du kjenner orgasmen presser på.

Fortsett å ha sex med samme person over tid, så kan det hende det blir mindre akutt pirrende å ha sex med henne. 

Anonymkode: 005b2...7b4

Skrevet

Hvorfor skriver du her i stedet for å følge øvelsene som dukker opp når du Googler "how to stop premature ejaculation?"/"how to last longer in bed?"

Øvelsene funker men du må gjøre dem daglig over lengre tid 

Anonymkode: 6c568...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...