AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Del Skrevet 1. november 2022 Kan noen hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i små plakater med bilder av Jesus? De hadde sånt på bokhandler før, men har ikke sett det i det siste... Anonymkode: bed08...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg fikk opp masse resultater med butikker som selger plakater med Jesus da jeg googlet "plakat Jesus". Eller ser du etter noe veldig spesifikt? Anonymkode: d8bba...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 1. november 2022 #3 Del Skrevet 1. november 2022 Hva skal du med Jesus bilder? Jesus er ikke Gud. Gud har ingen sønn. Bare metaforisk sett. Vi er alle Gud's barn. Ikke bokstavelig talt, men metaforisk sett. Gud er ikke 3 i 1. Gud er En. "Stop!—for your own good. Allah is only One God. Glory be to Him! He is far above having a son! To Him belongs whatever is in the heavens and whatever is on the earth. And Allah is sufficient as a Trustee of Affairs." - Quranen. Quranen knuser Kristendommens blasfemi påstander. Sjokkerende, men det kan hende Quranen er fra Gud. Islam er høyt over Kristendommen og mer Sann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EEØm Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 Conal skrev (På 1.11.2022 den 14.02): Hva skal du med Jesus bilder? Jesus er ikke Gud. Gud har ingen sønn. Bare metaforisk sett. Vi er alle Gud's barn. Ikke bokstavelig talt, men metaforisk sett. Gud er ikke 3 i 1. Gud er En. "Stop!—for your own good. Allah is only One God. Glory be to Him! He is far above having a son! To Him belongs whatever is in the heavens and whatever is on the earth. And Allah is sufficient as a Trustee of Affairs." - Quranen. Quranen knuser Kristendommens blasfemi påstander. Sjokkerende, men det kan hende Quranen er fra Gud. Islam er høyt over Kristendommen og mer Sann. Koranen knuser ikke kristendommens påstander. Det du viser her er bare nye påstander, uten argumenter eller bevis. Kristendommen er også stort sett påstander som ikke er mulig å bevise. Men jeg lever godt med at det enn så lenge ikke er motbevist. Jeg velger å tro. Dessuten kan man fint ønske bilder av Jesus selv om man ikke tror han er Guds sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Del Skrevet 4. november 2022 Her fann eg mange bilder med Jesus: https://www.primamusic.no/gaveartikler/bilder/23 Anonymkode: 1543f...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå