Gå til innhold

Prøve buttplug? Vet ikke om jeg kan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama vil prøve men jeg har fobi mot bæsj. Det kommer ut derfra og jeg vil ikke gjøre noe med det hølet med noen av oss. Jeg kommer til å bli slapp og kanskje kaste opp. Hun sier at vi kan jo bare prøve men jeg spøy når en hamster bæsja på hånda mi en gang. Hvis jeg kommer meg gjennom greia så må pluggen brennes etterpå. Det er kanskje dramatisk men vasket eller ikke den kan ikke være i nærheten av noe etterpå for alt jeg kommer til å tenke på er at det kanskje har vært dritt på den. Fuck jeg hater det men hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 2639f...8df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til henne at du ikke vil.

The end.

Anonymkode: d7c9c...904

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Si til henne at du ikke vil.

The end.

Jeg har gjort det men hu spør igjen etter en stund så hu har visst skikkelig lyst. Kanskje jeg klarer det hvis jeg blir full nok først. Men det ødelegger. Ingen vil vel ha sex med sin partner som er dritings. Jeg vil jo at hu skal få gjøre det hu vil da. Men faen jeg veit ikke om jeg klarer.

Skrevet

Jeg kan gi litt mer context da. Jeg tror hu er lei sexen vi har og vil prøve noe nytt. Skulle bare ønske det var nesten hva som  helst annet enn rumpe ting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dama vil prøve men jeg har fobi mot bæsj. Det kommer ut derfra og jeg vil ikke gjøre noe med det hølet med noen av oss. Jeg kommer til å bli slapp og kanskje kaste opp. Hun sier at vi kan jo bare prøve men jeg spøy når en hamster bæsja på hånda mi en gang. Hvis jeg kommer meg gjennom greia så må pluggen brennes etterpå. Det er kanskje dramatisk men vasket eller ikke den kan ikke være i nærheten av noe etterpå for alt jeg kommer til å tenke på er at det kanskje har vært dritt på den. Fuck jeg hater det men hva skal jeg gjøre? 

Vaskes i parafin 🙂 

Skrevet

Da sier du at du ikke er interessert. Ingen skal måtte gjøre noe de ikke vil for at partneren ønsker det. 
Om du mener hun er lei, så finn på andre ting. Masse annet leketøy, stillinger, steder, osv. som dere kan prøve i stedet. Det er bare fantasien som setter grenser.

• Liker 1
Skrevet

Si Nei. Be henne slutte å spørre.

Om hun er moden nok til å ha analsex, så er hun moden nok til å takle at du sier nei også.

Anonymkode: 52c0c...4d2

Skrevet

Si nei og be henne slutte å presse deg. Du skal ikke gjøre noe du ikke har lyst til.

Anonymkode: 33d1b...e85

Skrevet

meh..

dere passer ikke sammen seksuelt. dette er begynnelsen på slutten.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Si til henne at du ikke vil the end.

*Fixed 🤡

Anonymkode: da479...76a

Skrevet

🐤

Anonymkode: 6feee...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...