AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Del Skrevet 31. oktober 2022 Er det innafor å kun gi en liten kjærlighet på pinne? Har liksom inntrykk av at det nesten bare er sjokolade unger vil ha og da selvfølgelig ikke Twist o l. Anonymkode: eda1f...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Del Skrevet 31. oktober 2022 Vi har alt fra sjokolade til kjærlighet på pinne. Avhengig av hvor mange de er, får de velge en-tre biter Anonymkode: 36c1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 31. oktober 2022 #3 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg har en bolle med diverse innpakket godteri: kjærlighet på pinne, fox, dumle, Haribo-poser, Halloween-sjokolade i form av gresskar, øyeeple o.l. ++ Barna får ta et par ting hver. Hadde det kommet mange fler på døra, hadde de fått én ting hver. De plukker ut selv. Mange barn foretrekker gelegodteri, vingummi o.l. over sjokolade. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Del Skrevet 31. oktober 2022 Hadde. Kun hariboposer i år, de fikk en hver Anonymkode: 04485...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Del Skrevet 1. november 2022 Ga likørsjokolade. Anonymkode: eb231...247 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Del Skrevet 1. november 2022 De får en liten ting hver. F.eks. en kjærlighet. I går valgte de selv, men vi har også levert ut. Hadde ca. 100 barn på døren i går. Har hatt 150 tidligere. Anonymkode: 24da3...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 1. november 2022 #7 Del Skrevet 1. november 2022 Bare vingummi, chewies og swizzelers snop fra oss, ga de 2-3 biter hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Del Skrevet 1. november 2022 Har en stor bolle med mye forskjellig i, men alt er innpakket. Dumle, kjærlighet, fox, smørbukk og masse andre småting. Har en liten spade vi bruker så får barna én spade med litt forskjellig hver 🙂 Anonymkode: 810bc...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Del Skrevet 1. november 2022 Kjøpte forskjellig Halloween godteri; sjokolade med Halloweeninnpakning, «gummi»øyne, fruktkarameller. De fikk ta to ting hver. Anonymkode: 2913f...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Del Skrevet 1. november 2022 Én kjærlighet synes jeg er helt ok. Men, en liten bønn fra en med små barn: kanskje noe annet enn en hard kjærlighet..? Det er ikke nødvendigvis trygt/lett for de minste barna.. Vi hadde twist-lignende innpakkede sjokolader, og de fikk ta to hver. Synes ikke man trenger gi store ting og veldig mye, for da blir det fryktelig mye godteri til sammen. Likte bedre å gå til de som ga én eller to små ting, enn de som ga ut hele kvikklunsjer, eller pakker med 3-4 mini-snickerser o.l. Anonymkode: 43a4a...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Del Skrevet 1. november 2022 Alt det gamle godteriet som har ligget bakerst i skapet i årevis. 😈 Neida, gjør ikke det. Men siden barnet ikke er interessert i å gå knask eller knep, skrur vi av utelyset og dropper knask eller knep. Anonymkode: 8ea53...735 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 1. november 2022 #12 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Én kjærlighet synes jeg er helt ok. Men, en liten bønn fra en med små barn: kanskje noe annet enn en hard kjærlighet..? Det er ikke nødvendigvis trygt/lett for de minste barna.. Vi hadde twist-lignende innpakkede sjokolader, og de fikk ta to hver. Synes ikke man trenger gi store ting og veldig mye, for da blir det fryktelig mye godteri til sammen. Likte bedre å gå til de som ga én eller to små ting, enn de som ga ut hele kvikklunsjer, eller pakker med 3-4 mini-snickerser o.l. Anonymkode: 43a4a...b5e Om barna ikke er store nok til å sitte og spise en hard kjærlighet, får foreldrene plukke dem bort, tenker jeg. Ungene får nok av annet godteri. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 1. november 2022 #13 Del Skrevet 1. november 2022 Her i området er det lite aktivitet med knask eller knep. I fjor kom det fire barn på døra. I år kjøpte jeg noen sånne små bokser med Pringles, tenkte det var greit å ha noe som blir spist her i hus hvis det ble noe igjen. Hadde nok gått for noe billigere hvis jeg regna med storinnrykk. Her kom ingen 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Del Skrevet 1. november 2022 Her kommer det vel sånn ca 30-40 unger ila kvelden. Jeg kjøper inn store poser (i Sverige) som er fylt med slike ferdiginnpakkede godteri. Alt fra kjærlighet på pinner til bittesmå poser med diverse Jeg gir 1-3 stykker til hvert av barna. Når tantebarna mine kommer på døra så får de som regel lov til å ta det de vil ha, men til alle andre så tar jeg ut x antall til hver. Noen barn prøver å bytte eller stikke hånden i bollen med godteri, men da stopper jeg dem. Har som regel en hel del igjen på slutten av kvelden. Det spares til tantebarna er på besøk eller jeg selv er ekstra fysen på noe godt 😁 Anonymkode: cb74f...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #15 Del Skrevet 1. november 2022 Kjøper ett eller annet som er pakket inn. Fem ting til hvert barn, og når jeg er lei tømmer jeg bollen oppi til et barn. Anonymkode: 99b40...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. november 2022 #16 Del Skrevet 1. november 2022 Vi får ikke masse unger på døra, så vi setter ut 3 større bakeboller med godis. Kjøper ting som har emballasje selv om det ikke er så miljøvennlig (pga hygiene/unngå så mye smitte). Under covid lagde vi egne poser så de slapp grave og ta på samme ting. Hadde mange kommet på døren hadde de fått 1 ting hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Del Skrevet 2. november 2022 Lager små godteposer, får bare besøk av barn fra mine barns klasser eller andre venner av oss. 17 stk hadde vi, det var forventa. Anonymkode: 2bf45...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Del Skrevet 2. november 2022 Vi har 150-200 barn innom og for å komme hit må de gå opp en lang mørk Bakke ( full av skumle spøkelser). Så da blir det et bærenette innpakket snop av alt mulig fra gottebiten. Har det poet digert fat, også får de velge 3 biter hver. Nabobarnet som jeg vet har det litt tøft fikk litt mer 😅 Anonymkode: 994bc...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #19 Del Skrevet 2. november 2022 Aldri brydd meg med å importere andre kulturer. Skaper heller min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Del Skrevet 2. november 2022 1 hour ago, Heydayotheinterweb said: Aldri brydd meg med å importere andre kulturer. Skaper heller min egen. Lykke til med det 😅 Anonymkode: 994bc...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå