AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg er en type dame som klarer meg fint alene, effektiv og får til det jeg vil. Samtidig har jeg absolutt myke sider, og tiltrekkes av menn som er maskuline, og litt lik meg. ALLTID klarer jeg å tiltrekke meg menn som er driftige, travle, mye å gjøre, men i relasjonen jeg ender opp med å få med dem, er det jeg som må ta initiativ til ting. Jeg fikser og ordner. Nå er jeg lei, og trekker meg stille unna når jeg ser det blir sånn. Er de bare ikke så interessert?? Anonymkode: 1fbc1...6ed
RC Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 De merker vel at du er ei som tar tak og ordner opp i ting, slik at de bare kan lene seg tilbake og slappe av. Begynn å stille krav til dem! 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Samme her. Løsningen var det som står i første svar du fikk. Begynne med å stille krav, be om hjelp og ikke la dem lene seg på deg ensidig. Da ordnet det seg for meg. Anonymkode: df84e...6dc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Dersom du er ei med bestemte meining, 'sånn skal det gjerast'-haldning og vil ha siste fingeren på verket så kan det jo vere at mannen ser at han aldri får gjennomslag for noko og tenkjer 'jaja, då får ho styre showet då' og lenar seg tebake. Veit ikkje om det er sånn du er, men om du kjenner deg igjen så er det vel difor. Ingen som gidd å bidra eller gjere noko om det aldri er godt nok eller alltid skal flikkast på. Anonymkode: 95fd2...6ec
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Still krav tilbake og tåler de ikke det må de bare gå. Anonymkode: 09288...8ca
AnonymBruker 42 Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er en type dame som klarer meg fint alene, effektiv og får til det jeg vil. Samtidig har jeg absolutt myke sider, og tiltrekkes av menn som er maskuline, og litt lik meg. ALLTID klarer jeg å tiltrekke meg menn som er driftige, travle, mye å gjøre, men i relasjonen jeg ender opp med å få med dem, er det jeg som må ta initiativ til ting. Jeg fikser og ordner. Nå er jeg lei, og trekker meg stille unna når jeg ser det blir sånn. Er de bare ikke så interessert?? Anonymkode: 1fbc1...6ed Kommer jo helt an på hva du mener med, og legger i "tar initiativ/fikser&ordner"... Om du f.eks tar initiativ/ordner til doubledates med andre vennepar av deg , og helgsjhÅpping-tur til London, NY e.l. - så teller. ikke dette, mm. kjæresten er lidenskapelig interessert i den slags også. 😅 Om man er "travel" og har så mye å gjære på konstant (som du sier) - så er jo noe av det besteste i verden å bare kunne slappe av med kjæresten, og ikke "gjøre" noen verdens ting annet enn kun det, f.eks.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er en type dame som klarer meg fint alene, effektiv og får til det jeg vil. Samtidig har jeg absolutt myke sider, og tiltrekkes av menn som er maskuline, og litt lik meg. ALLTID klarer jeg å tiltrekke meg menn som er driftige, travle, mye å gjøre, men i relasjonen jeg ender opp med å få med dem, er det jeg som må ta initiativ til ting. Jeg fikser og ordner. Nå er jeg lei, og trekker meg stille unna når jeg ser det blir sånn. Er de bare ikke så interessert?? Anonymkode: 1fbc1...6ed De blir vel slitne av å være driftige, travle og å ha mye å gjøre sikkert. Anonymkode: b0dc3...c55
Hill83 Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 Er du den som retter hele tiden på mannen når han tar iniativ .. tenker han heller - jaja best ho bare gjør det sjøl . Noe kjent eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå