AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg holder på med en mann som er 39 år. Ingen barn har han... jeg ser at han følger på insta mange unge kvinner, ungdommer altså, og barn.... bla en jente på 15 år, født 2007, jenter født 2006-2007, massevis av de, liker også bildene deres, flere titallsjenter født 2004 og 2005; er bekymret for hva han kan finne på evt skrive til de,m. Og en gutt som er født 2009. Kjenner dette gjør meg litt flaut over at han følger svært unge kvinner, og liker bildene deres som er lettkledde, mye kløft som vises og bikinibilder. Han kjenner ikke de. Han følger til og med dattera til kollega av seg, som er 16 år. Jeg har spurt om han kjenner noen av disse, da har han sagt nei, men bare følger.... jeg sa bare: åja okei, bare lurte. men jeg syns selv det er rart.... hva tenker dere? Jeg er bare redd for om han ha pedofili tanker.... han er ganske dirtyminded, og prater ofte om sex og andre ting.... Anonymkode: 9ebbb...8f4
Bombasi Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Jepp. Røde flagg som perler på en snor. Bare kom deg bort fra dette snarest før du blir søkkplaget med problemet. Endret 31. oktober 2022 av Bombasi 15 18
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 De jentene er søte, og poster endel lettkledde bilder. Og disse bildene like han Anonymkode: 9ebbb...8f4
Bombasi Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 For øvrig trenger han ikke være pedofil. Men å drive med denne instarunkingen til unge damer er et nok rødt flagg, spør du meg. Fyren skal være voksen, og noe sier meg at det er han ikke helt. 8 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Har også en voksen kjæreste som følger og liker maaaaange av disse .. heldigvis har han slettet det meste av det etter at vi ble seriøse og etter at jeg hintet om hva jeg syntes om det. En ting når man er singel men i et forhold blir det bare ekkelt 😔 Anonymkode: ee6a1...b27 3
Kinder Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg holder på med en mann som er 39 år. Ingen barn har han... jeg ser at han følger på insta mange unge kvinner, ungdommer altså, og barn.... bla en jente på 15 år, født 2007, jenter født 2006-2007, massevis av de, liker også bildene deres, flere titallsjenter født 2004 og 2005; er bekymret for hva han kan finne på evt skrive til de,m. Og en gutt som er født 2009. Kjenner dette gjør meg litt flaut over at han følger svært unge kvinner, og liker bildene deres som er lettkledde, mye kløft som vises og bikinibilder. Han kjenner ikke de. Han følger til og med dattera til kollega av seg, som er 16 år. Jeg har spurt om han kjenner noen av disse, da har han sagt nei, men bare følger.... jeg sa bare: åja okei, bare lurte. men jeg syns selv det er rart.... hva tenker dere? Jeg er bare redd for om han ha pedofili tanker.... han er ganske dirtyminded, og prater ofte om sex og andre ting.... Anonymkode: 9ebbb...8f4 Dette er ikke svært unge kvinner, dette er tenåringer/ungdommer. Så ja, dette er så absolutt røde flagg. Jeg skjønner ikke at det er et spørsmål engang😳 10 6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Noen ganger når jeg er usikker på noe, så skriver jeg det ned og leser det høyt. Når vi sier noe høyt og hører det, så oppfattes det på en helt annen måte enn i tankene våre. Les innlegget ditt høyt for deg selv, vær forberedt på et lite sjokk når du innser at han der, ER et rødt flagg hele fyren Anonymkode: d5d7e...628 5 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 100% rødt flagg. 🤢 Anonymkode: d41a1...2a5 2 8
Sjokoladefruen Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Jepp, rødt flagg! For en kvalmende og upassende oppførsel🤢 Han der burde du nok vurdere å komme deg bort fra. 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 Rødt flagg. Har også vært sammen med en av disse. En mann på 40.. . Fant senere ut av at han var på dating platformer langt inne i forholdet. Ikke nødvendigvis en korrelasjon, men er noe med den mentaliteten. Hvor gammel er du selv? Anonymkode: a78e2...e8b 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 Dump og tips politiet, mon tro hva annet de kan finne Anonymkode: a03b6...03f 5 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #14 Skrevet 31. oktober 2022 At du i det hele tatt må spørre ja såklart er dette rødt flagg! Turnoff og dealbreaker for meg Anonymkode: 1c04e...2a8 2 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 Nja, ok. Men altså, jeg følger også noen unge jenter. Jeg er onkel til noen av de, eller de er en del av storfamilien på andre måter. Men såklart, jeg driver ikke å liker bikinibildene. Det er jo ikke greit. Anonymkode: 37970...cf6 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 AH, du har funnet deg en gammel gris (i jentene sine øyne). Han viser deg hva han egentlig liker... Han er jo et vandrende rødt flagg. Hvordan kan det være noe å være forvirret over?? Det er jo åpenbart. Anonymkode: c0517...7fa 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 Han er en gris og skjuler det ikke en gang. Hadde dumpet han og sagt hvorfor. Anonymkode: d8cd4...596 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Vel, du kan jo se for deg at du hadde fulgt masse unge gutter på Instagram, der du likte sexy bilder de legger ut av seg selv i badetøy osv. Hvis du synes det er creepy og feil å gjøre, så er denne mannen også creepy. Jeg hadde definitivt mislikt at en voksen mann fulgte tenåringer på Instagram og likte seksualiserte bilder av dem. Pedofili er det derimot ikke, for det handler om prepubertale barn. Anonymkode: 9654e...339
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 Dette gjorde han som misbrukte meg som barn også. Jeg la merke til at han kommenterte "søta" og sånn på bilder av jenter på 14-15, både til fremmede og barn av bekjente. Han misbrukte meg da jeg var 8-12. Dette her hadde jeg aldri godtatt. Det er bare ekkelt og helt meningsløst, og det er ikke engang vits i å diskutere det med noen, for om han synes at dette er greit, så kan man ikke overtale ham til noe annet. Anonymkode: fd764...f11 3 1
Biloba Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 Det er innenfor normalen at han liker å kikke på jenter som er godt utviklet. Han ligger nok noe unna gjennomsnittet for 39 år gamle menn når han følger dem, gir digital respons på bilder og sannsynlig har som hobby å bygge fantasier rundt dem. Jeg ville ikke tenkt på ham som partnermateriale, både fordi jeg ikke respekterer oppførselen og fordi jeg ville følt meg utenfor hans preferanseområde. Jeg ville også vært utrygg på om han ville vise upassende seksuell oppmerksomhet til unge jenter i omgangskretsen. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå