AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg er en dame på 30 som har så veldig tynt hår og uansett hvordan jeg har det blir jeg ikke så fornøyd for er vanskelig å stelle det tynne og glatte håret mitt. Jeg kan se veldig bra ut om jeg sminker meg men føler håret trekker sånn ned... noen forslag til frisyrer med bilde kanskje? Anonymkode: c38e6...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 31. oktober 2022 #2 Del Skrevet 31. oktober 2022 Klipp eller styling du mener? Du kan få en bun til å se stor ut med hår smultring feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Del Skrevet 31. oktober 2022 Har du langt eller kort hår? Jeg har tynt hår, hvert hårstrå er veldig tynt/fint. Synes det ser verre ut jo lengre det er. Har det uansett mest opp (i klype/strikk, o.l). Klipper det oftest til rett over skuldrene. Anonymkode: 7bba2...354 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en dame på 30 som har så veldig tynt hår og uansett hvordan jeg har det blir jeg ikke så fornøyd for er vanskelig å stelle det tynne og glatte håret mitt. Jeg kan se veldig bra ut om jeg sminker meg men føler håret trekker sånn ned... noen forslag til frisyrer med bilde kanskje? Anonymkode: c38e6...6ab Ville gått til en erfaren frisør. Mange er veldig flinke på å klippe hår slik at det virker fyldigere Anonymkode: 69386...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Del Skrevet 31. oktober 2022 Mamajune11 skrev (11 minutter siden): Klipp eller styling du mener? Du kan få en bun til å se stor ut med hår smultring feks. Har så tynt at jeg får ikke samla det i en bun engang 😟 prøvd alt av produkter, de bare sklir ut Anonymkode: c38e6...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har så tynt at jeg får ikke samla det i en bun engang 😟 prøvd alt av produkter, de bare sklir ut Anonymkode: c38e6...6ab Ikke jeg heller men jeg har i mange år blandet disse to produktene for å lage volum. Gnir blandingen i små mengder om gangen inn i hodebunnen for at håret skal få et løft og se og føles litt tykkere. https://www.bangerhead.no/kms-hairplay-messing-creame-125ml?gclid=CjwKCAjw5P2aBhAlEiwAAdY7dPjkyyd88Fp3BQvTsxVhAa8aeJ8yev3IZaiySmRRya-MOzDd9FjltRoCWkwQAvD_BwE https://lyko.com/no/loreal-paris/loreal-paris-matt-messy-paste?gclid=CjwKCAjw5P2aBhAlEiwAAdY7dHNmjmyhQZhwCm5Rb2f7B3lmraBeM2Tnanl9W5uTo0pEzoBugKHeOxoCZN8QAvD_BwE Anonymkode: 7e1c9...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har så tynt at jeg får ikke samla det i en bun engang 😟 prøvd alt av produkter, de bare sklir ut Anonymkode: c38e6...6ab Har du langt hår? Du må få deg ein god klipp som lagar fylde. Frisøren kan vise deg korleis du fønar håret og bruker produkta. Anonymkode: 69386...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke jeg heller men jeg har i mange år blandet disse to produktene for å lage volum. Gnir blandingen i små mengder om gangen inn i hodebunnen for at håret skal få et løft og se og føles litt tykkere. https://www.bangerhead.no/kms-hairplay-messing-creame-125ml?gclid=CjwKCAjw5P2aBhAlEiwAAdY7dPjkyyd88Fp3BQvTsxVhAa8aeJ8yev3IZaiySmRRya-MOzDd9FjltRoCWkwQAvD_BwE https://lyko.com/no/loreal-paris/loreal-paris-matt-messy-paste?gclid=CjwKCAjw5P2aBhAlEiwAAdY7dHNmjmyhQZhwCm5Rb2f7B3lmraBeM2Tnanl9W5uTo0pEzoBugKHeOxoCZN8QAvD_BwE Anonymkode: 7e1c9...aeb Takk for tips 🥰 Anonymkode: c38e6...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Del Skrevet 31. oktober 2022 Tynt hår hos kvinner: 8 gode tips som gir mer fylde i håret Anonymkode: 69386...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Del Skrevet 31. oktober 2022 Hårspray Anonymkode: 82ddd...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 1. november 2022 #11 Del Skrevet 1. november 2022 Ryddet for brudd på opphavsrett. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå