Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby som sover veldig oppstykket, han kan derfor fint sove til 09-10 om morgenen. Pappaen har sovet en periode på gjesterommet, men sover nå sammen med oss igjen. Problemet nå er at baby våkner så veldig av vekkeklokken til far at vi bare må stå opp, baby får da enda mindre søvn.

Er det «greit» at baby våkner med vekkeklokken hver dag?

Anonymkode: cf635...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er baby? Det er viktig babyer får nok timer søvn. 

Skrevet

Hva med at far skaffer seg klokke på arma som bare vibrerer?

Anonymkode: 92360...dad

• Liker 1
Skrevet

Da må han senke lyden på klokka og stå opp med en gang den ringer. Jeg brukte å dulte borti han med en gang klokka ringte.

Anonymkode: f5de3...0db

Skrevet

Det er selvsagt greit, så lenge babyen får nok søvn. Om babyen ikke får nok søvn, kan det være greit å prøve andre vekkemetoder. 

Vi kjøpte oss begge smartklokker med vekkefunksjon, så det bare dirrer på håndleddet. 

Anonymkode: 8af92...051

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er greit for babyen. De sover gjerne oppstykket, og tar det igjen med søvn gjennom dagen (enten en er så uheldig at det er 20 minutters dupper eller har en som kan sove et par timer i strekk på dagtid). Men antagelig er det rimelig slitsomt for deg, om du har hatt veldig oppstykket søvn gjennom natten og dere egentlig kunne ha sovet en stund til? 

Jeg støtter forslaget om smartklokke med vibrering som vekkefunksjon. Jeg bruker det for at ikke toåringen min som sover lettere enn en fjær i naborommet skal våkne når jeg skal tidlig på jobb. 

Anonymkode: 14845...0f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er selvsagt greit, så lenge babyen får nok søvn. Om babyen ikke får nok søvn, kan det være greit å prøve andre vekkemetoder. 

Vi kjøpte oss begge smartklokker med vekkefunksjon, så det bare dirrer på håndleddet. 

Anonymkode: 8af92...051

Jeg sover glatt igjennom den vibreringen😬 Funker nok ikke som pålitelig nok vekking for alle. 

Anonymkode: b7c11...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...