AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Ser i den andre tråden at de aller aller fleste sier de ha hatt høffelige barn på døren. Men ville lage en tråd, som ble liggende i listen, for å understreke gleden av Halloween og hyggelige barn. Det var så mange negative tråder st jeg ikke kunne la være. Vi har pyntet mye, og mange skrytte av pynten, sa at de likte det, ingen av barna tok før de fikk beskjed om hvor mange de kunne ta, alle sa takk. Ingen gikk til naboen hvor det var ganske mørkt, de gikk utelukkende til husene med pynt (vi var ute og gikk, og fikk med oss en del). Selv ungdommene sa pent takk og at de gledet seg til å komme til vårt hus også pynten. En veldig kjekk dag, tenkt å få treffe så mange flotte og glade barn! Koselig stemning ute blandt de voksne, og mye hyggelig prat mellom naboer. All respekt for de som velger å ikke delta. Men jeg skjønner ikke helt negativiteten. Å få se de små søte 3-5 åringene i kostymer er jo bare helt fantastisk!!! Så er du i tvil, prøv å hive deg på. Kanskje blir du positivt overrasket Anonymkode: 34f3c...1ca 8 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Helt enig, kvelden har vært fantastisk. Gleden og spenningen og lykken i 4-åringens ansikt har vært så fantastisk å være vitne til. Vi arrangerte halloween-fest på skolen til største, vi hadde 60 barn på 12 år med en god del foreldre og alle oppførte seg så fint. Ikke noe voldsomt lydnivå, ingen tull og alle koste seg og gikk fra dør til dør etterpå. Alle barna var opptatt av å ikke ringe på til de som hadde skrudd av lysene og ta hensyn. Synes Halloween er en så utrolig fin kveld mtp barna, har absolutt ingen dårlige opplever 🥰 Anonymkode: 32405...20e 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Vi opplevde også bare høflige barn, som ventet pent på tur og takket. Alle var snille og prøvde å ikke skremme treåringen, som skulle åpne døra til tross for at han er veldig sjenert. Den første gangen hoppet han riktignok to meter bakover når vi åpnet døra, men alle smilte så koselig at han våget seg tilbake. Anonymkode: 4619e...386 2
Amossa Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Samme her. Vi snakket med våre på forhånd, og de visste at det å være høflig var viktig. De gledet seg masse mens de kledde seg ut. Tror det er mer stemningen enn godteri, som de synes er spennende. 1
Eris Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Bare høflige barn her og. Flere ønsket oss «gledelig Halloween» da de gikk. Den var ny for meg.. er det vanlig eller noe nytt i år blant barna? 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Alle her var også høfflige. Ventet på hvor mange de fikk lov og sa og takket. Ingen gikk til hus uten halloweenpynt utenfor. Anonymkode: cb5f1...a90 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Bare positivt her også. Hadde vell rundt 60 barn på døren og gikk tom for godteposer kl 8 (heldigvis kom det ikke flere på dørå etterpå) Alle barna var høflige og sa tusen takk. Mannen her i hus er negativ til halloween og kunne ikke forstå hvorfor jeg pyntet så mye utenfor og lagde godteposer, er jo ingen som husker hvordan huset var ifjor ifølge han. Jeg sa flere ganger at ungene rundt om her vet at jeg pynter og kommer hvert eneste år. Han måtte svelge noen kameler når både voksne og barn sa flere ganger at dei alltid syns det er så kjekt å gå knask eller knep hos oss og se pynten som vi har satt opp😂 Anonymkode: 26492...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Enig. Hatt en skikkelig hyggelig kveld. Masse barn på døren, de takket og var høflig. Han ene på rundt 10-12 år sa til og med at sønnen min på 2 var fint pyntet:) Bare gode opplevelser. Tror vi har hatt en 15-20 barn her. Anonymkode: a6409...aca 1
Vera Vinge Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Enig med deg. Jeg har vært rundt med barna mine i kveld, og syns de aller fleste barna vi treffer på er veldig høflige og tar ikke før de blir tilbudt osv.
HelloMindy Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Fra den andre tråden: HelloMindy skrev (7 minutter siden): Vi har kun hatt søte og hyggelige barn i alle aldre, fra små til store, som har spurt hvor mange de kan ta, sagt tusen takk og oppført seg eksemplarisk. Når det roet seg på døra, så satt jeg faktisk og tenkte hvor flotte barn vi har i nabolaget og nærmiljøet vårt! Halloween har ikke noen spesiell betydning for oss, men jeg syns det var stas i år også, fordi det er hyggelig å se så mange spente og glade barn som koser seg så mye. Noen var i helt ekstase over hvor fantastisk de hadde hatt det Endret 31. oktober 2022 av HelloMindy 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå