AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg bestilte tre ting i samme ordre fra Amazon.co.uk som bruker DHL. I dag fikk jeg varsel om at pakken var kommet frem, men der var bare en av tingene. På Amazons ordreside står det at resten var forsøkt levert i dag men at det ikke gikk (DHL har også endret ordren: «delivery arrangements modified by carrier»), og at den nå er klar for uthenting på Gardermoen… problemet er bare at jeg bor på andre siden av landet! Hva gjør jeg nå? Anonymkode: d516b...a19
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Kontakt DHL? Anonymkode: 0ff16...e42
Kittykat Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg har opplevd at noe jeg bestilte fra amazon, som ble levert via Pitney Bowes, hvor det plutselig stod at pakken var ute for levering i Oslo - jeg bor i Bergen. Etter noen dager så kom pakken til Bergen. Du kan ta kontakt med DHL og spørre hva som skjer. Kanskje pakken bare venter på å bli sendt videre fra Gardermoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå