Gå til innhold

Blir blokka på snap etter at jenter ser ansiktet mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedd veldig mange ganger så langt, jeg matcher med ei på Tinder vi snakker, hun gir meg snappen min ig så fort jeg sender bilde av ansikt så blir Jeg blokka. Begynner å bli rimelig lei. Og nei, jeg catfisher ikke jeg har helt vanlige bilder på Tinder. 

Anonymkode: 25cce...799

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da umulig være den samme på tinder som på snap da?

Anonymkode: 3d7e5...9a6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det høres jo ikke ut som bildene dine på Tinder matcher så bra med sånn du ser ut i virkeligheten da? Kanskje du bør ta noen nye bilder som viser hvordan du ser ut bedre? Mange bruker veldig gamle bilder på Tinder, og tenker kanskje ikke over at man har endret seg så mye. 

Man kan så klart kritisere at mange er så fokusert på utseende generelt, at man ikke vil gi noen en sjanse engang, men det hjelper jo ikke deg nevneverdig med problemet ditt. Du må ha bilder som representer deg på en god måte. 

Jeg skjønner egentlig litt at man får sjokk, dersom det viser seg at bildene man har fått se er ti år gamle eller vedkommende har endret seg masse siden de ble tatt. Man har jo sett for seg den personen som på bildene. 

Anonymkode: bab59...c5f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du kan da umulig være den samme på tinder som på snap da?

Anonymkode: 3d7e5...9a6

Jo er det. Er bare relativt flatterende bilder på tinder. Men er fortsatt samme fyr. 

Skrevet

Slutt å send selfie da?

Veldig få menn gjør jo det.

Anonymkode: 18b17...ed7

• Liker 3
Skrevet

Har du bilder av deg på tinder da? Spør fordi mange ikke har det. Jeg gidder ikke matche med de fordi man føler seg ganske dritt om man må slette vedkommende etterpå fordi utseende er noe man absolutt ikke liker.

Hvis du har bilder av deg så kan du ikke ha realistiske bilder. Det har skjedd meg mange ganger, faktisk. Det er en uting!

Anonymkode: 035ee...33d

Skrevet

Du sender ikke kleine selfies?

Jeg blokka en som så bra ut, for han sendte selfies hver dag, ofte uten tekst. Kleint og rart.

Selfies skal sendes en gang i blant, og da med en grunn (se hva jeg gjør, morsom bakgrunn osv)

Anonymkode: 39545...297

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres jo ikke ut som bildene dine på Tinder matcher så bra med sånn du ser ut i virkeligheten da? Kanskje du bør ta noen nye bilder som viser hvordan du ser ut bedre? Mange bruker veldig gamle bilder på Tinder, og tenker kanskje ikke over at man har endret seg så mye. 

Man kan så klart kritisere at mange er så fokusert på utseende generelt, at man ikke vil gi noen en sjanse engang, men det hjelper jo ikke deg nevneverdig med problemet ditt. Du må ha bilder som representer deg på en god måte. 

Jeg skjønner egentlig litt at man får sjokk, dersom det viser seg at bildene man har fått se er ti år gamle eller vedkommende har endret seg masse siden de ble tatt. Man har jo sett for seg den personen som på bildene. 

Jeg er 21 år as, bildene er tatt for maks to uker siden. De er realistiske er ikke akkurat fotoshoppa eller brukt filter på. Er bare helt ok lys. 

Skrevet

Noe du skriver da kanskje. Eller så har det noe med måten å sende på. 

Har aldri vært på tider og er ikke på snekkeren. Men jeg hadde nok lurt på hva man svarer om det bare kommer et bilde. Ville nok ha forventet en form for kommunikasjon.  Sliter med å svare på folk som bare sender masse bilder, uten tekst. 

Anonymkode: 9d7a7...9f5

• Nyttig 1
Skrevet

Noe du skriver da kanskje. Eller så har det noe med måten å sende på. 

Har aldri vært på tider og er ikke på snekkeren. Men jeg hadde nok lurt på hva man svarer om det bare kommer et bilde. Ville nok ha forventet en form for kommunikasjon.  Sliter med å svare på folk som bare sender masse bilder, uten tekst. 

Anonymkode: 9d7a7...9f5

Hun var jo den som starta å sende bilder først. Jeg prøvde å carrye samtalen men hun var tørr som en  mariekjeks som har stått på kjøkkenbordet en måned. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 21 år as, bildene er tatt for maks to uker siden. De er realistiske er ikke akkurat fotoshoppa eller brukt filter på. Er bare helt ok lys. 

Da må det jo være noe du skriver på/ved bildene på Snap da? Siden de vil snakke med deg helt til dere kommer over på Snap og da blir du automatisk blokket. 

Det er jo helt ulogisk at det skulle skje hvis bildene dine er realistiske og du ikke sier noe rart eller sender dickpicks eller noe.!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da må det jo være noe du skriver på/ved bildene på Snap da? Siden de vil snakke med deg helt til dere kommer over på Snap og da blir du automatisk blokket. 

Det er jo helt ulogisk at det skulle skje hvis bildene dine er realistiske og du ikke sier noe rart eller sender dickpicks eller noe.!

Du kan få se tinderprofilen min selv. Ser absolutt ikke ut som noe modell og bildene er veldig realistiske. Er ikke veldig fotogen så kan være bildene jeg sendte på snap var litt stygge, men herregud jeg klarer ikke å forstå at Noen blokkerer en person basert på hvordan man ser ut. 

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke være noe med ansiktet ditt. Men jeg er ikke særlig tilhenger av selfies. Mange ser sleipe, sleskete, selvgode eller bare har feil vinkel på kameraet. 

prøv å ta bilder av det du holder på med eller send bare en chat. 

Anonymkode: da41a...38f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan få se tinderprofilen min selv. Ser absolutt ikke ut som noe modell og bildene er veldig realistiske. Er ikke veldig fotogen så kan være bildene jeg sendte på snap var litt stygge, men herregud jeg klarer ikke å forstå at Noen blokkerer en person basert på hvordan man ser ut. 

Nei takk, ikke interessert i å se. 

Det bare høres innmari rart ut hvis bildene dine er representative og du ikke oppfører deg veldig rart på Snap - at du blir umiddelbart blokket på Snap av jenter som likte å snakke med deg på Tinder. Hvis det er «det samme ansiktet» så er det helt ulogisk at de blokker på Snap men likte det på Tinder. 

At det kan skje en gang eller to? Ja, det finnes mye rare folk der ute. At det skjer veldig mange ganger høres usannsynlig ut. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei takk, ikke interessert i å se. 

Det bare høres innmari rart ut hvis bildene dine er representative og du ikke oppfører deg veldig rart på Snap - at du blir umiddelbart blokket på Snap av jenter som likte å snakke med deg på Tinder. Hvis det er «det samme ansiktet» så er det helt ulogisk at de blokker på Snap men likte det på Tinder. 

At det kan skje en gang eller to? Ja, det finnes mye rare folk der ute. At det skjer veldig mange ganger høres usannsynlig ut. 

Noen er jo dritdårlige på å ta selfies. Så hvis bildene på Tinder er «normale» bilder og så kommer han kanskje med tidenes dårligste selfie med feil vinkel på kamera så skjønner jeg damene godt. De tror han ser annerledes ut en det han er. For eksempel. 

Anonymkode: da41a...38f

• Liker 5
Skrevet

Sikker på at du ikke sender dickpic først også vil de ha bilde av ansikt før de blokker deg sånn at de kan anmelde deg?

Anonymkode: 96b33...267

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på at du ikke sender dickpic først også vil de ha bilde av ansikt før de blokker deg sånn at de kan anmelde deg?

Hahah nei har aldri sendt et dickpick. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahah nei har aldri sendt et dickpick. 

Okei, kanskje de damene du matcher med er catfisher. Er en del menn som har falske hot babe og hunk profiler på tinder. Så blokker de deg når de har fått sitt rush 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hun var jo den som starta å sende bilder først. Jeg prøvde å carrye samtalen men hun var tørr som en  mariekjeks som har stått på kjøkkenbordet en måned. 

🤣🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"carrye samtalen" ??  Mariekjeks er tørrest ut av pakken, og akkurat som potetgull blir de ikke tørrere og sprøere av å stå ute. Heller tvert imot.  Måten du skriver på, er nok til å blokkere deg. 

Anonymkode: 6833b...473

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...