Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har gått på hudpleieskole og har lyst å dele sine erfaringer? 

Jeg har lenge hatt lyst til å ta en slik utdanning, men har kanskje blitt litt skremt av dette med at det er vanskelig å få seg en jobb innenfor dette etterpå. I tillegg så er det jo mange forskjellige skoler å velge mellom, så dere som vet, skriv gjerne! ☺️ 

Jeg er snart 29 år, har bodd nordpå de siste årene og er veldig klar for å flytte meg sørover etter hvert. Disse skolene koster jo en del å gå på, så vil unngå å søke på noen som er useriøse.

Takker på forhånd for svar. Vær snille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakket med en som hadde utdannelsen som jobbet i butikk. Hun sa hudpleier var så dårlig betalt at butikk var bedre og da trengte hun praktisk talt ikke hudpleie utdannelsen så det var penger bortkastet for hennes del

Anonymkode: 0350e...0cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Snakket med en som hadde utdannelsen som jobbet i butikk. Hun sa hudpleier var så dårlig betalt at butikk var bedre og da trengte hun praktisk talt ikke hudpleie utdannelsen så det var penger bortkastet for hennes del

Anonymkode: 0350e...0cf

Det samme sa en bekjent av meg. 

Anonymkode: 9965d...3ea

Skrevet

Mange har sagt at det er vanskelig å få jobb etterpå.

Skrevet

Fotpleier kan være noe bedre, ellers ville jeg droppet det.

Anonymkode: 5a880...b95

Skrevet

Du må ha guts nok, og en grunder i magen, til å tørre å starte på egenhånd om du skal bli hudpleier. Det betyr også noen år med laber inntekt.

Anonymkode: 319d3...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...