AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Først av alt, jeg vet jeg overtenker, men jeg har aldri hatt massasje før og jeg aner ikke hvordan det foregår. For kontekst så er jeg offer for seksuelle overgrep utført av helsepersonell, dog lenge siden. Ei venninne av meg ble utsatt for seksuelle overgrep av massør på Danskebåten (mulig det var Kiel-ferga, husker ikke), hvkr han under massasje av legger og lår førte fingre inn i skjeden. Google så finner man artikkelen, var rettsak og alt. Uansett! Jeg ble anbefalt av fysioterapeut å gå til massasje/dypvevsmassasje. Jeg er bare så usikker på alt nytt, og vet ikke hvordan det foregår. Er jeg naken, med håndkle over? Skal jeg ligge i undertøy? Er det som hos fysio, at de jobber rundt BH, eller hekter den av om de trenger tilgang ved skuldre og midtre rygg? Jeg trenger bare å høre hvordan det er. Anonymkode: 71425...664
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg har gått til massasje mange ganger. Jeg har fått massasje av rygg, skuldre, nakke, hode, kjeve. Jeg har brukt en god myk bukse eller tights , av med alt klær på overkroppen også dekker de til med håndduk og teppe De flytter håndduken litt etter hvor de skal massere. Ligger jeg på magen så har jeg ingen håndduk på overkroppen. Anonymkode: c9ebc...7f5
KatteLatte Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Ved thaimassasje har man på bare truse, men blir dekket til med håndkle når man ligger på ryggen så brystene er tildekket. Der er vel de aller fleste massørene damer, om det kan hjelpe. Jeg synes thaimassasje er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 KatteLatte skrev (3 minutter siden): Ved thaimassasje har man på bare truse, men blir dekket til med håndkle når man ligger på ryggen så brystene er tildekket. Der er vel de aller fleste massørene damer, om det kan hjelpe. Jeg synes thaimassasje er veldig bra. Har fått anbefalt terapeutisk massasje fra søsteren min. Hun fikk slik massasje da hun var på behandlingsreise, type rehabiliteringsmassasje. Er to studioer som tilbyr dette her i byen, anerkjent og gode vurderinger av andre. De er utdannet innen fysio/osteopati/massasjeterapi fra Ungarn, Romania og Tsjekkia. Er både kvinnelig og mannlig ansatt der. Anonymkode: 71425...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå