Gå til innhold

Avlastningshjem for hunden - erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsen og livssituasjonen har endret seg, og av den grunn vurderer jeg nå avlastningshjem for hunden vår. Et par langhelger i mnd hadde vært fint å fått hjelp til.  Men det er så trist, det føles som om jeg skal sende vekk barnet mitt til noen jeg ikke kjenner, som jeg ikke vet hvordan behandler han. Og verst av alt, hunden vår kommer jo til å stå og vente og savne oss skikkelig de helgene han er borte.
Noen som har erfaring med å «dele» hunden med noen andre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer helt supert her, bikkja stortrives. Aldri vært bekymra et sekund en gang for at hunden savner oss, det blir litt menneskeliggjøring for meg. Storkoser seg med masse tur og oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg et avlastningshjem for et par hunder, ble kjent med de og eier ved at vi møttes og gikk turer, lekte, fant på ting. Hundene kom på besøk med eier, så uten, så sov en natt, så to osv. Nå løper de ned dørene når de kommer hit på tunet, føler seg som hjemme, savner ikke eier, både hunder og eier slapper helt av. 

Anonymkode: 73b4f...617

Skrevet

Bli kjent med et eventuelt avlastningshjem på forhånd, få besøk av dem hjemme hos deg og gå turer sammen. Da sender du ikke hunden avgårde til noen fremmede.

Jeg har vært avlastningshjem for et par hunder, og det har fungert bra. Hundene har ikke sturet eller vist savn når de har vært hos meg - de har storkost seg med lange turer og kos i sofaen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...