Gå til innhold

Jeg melder meg ut.

Gjest Lillefinger

Anbefalte innlegg

Lillefinger skrev (2 timer siden):

Kg er et useriøst forum som selektivt modererer tråder og inlegg. Her oppfordres det til å føre useriøse debatter om overfladiske temaer, som forer folks usikkerhet ang eget utseende, kvinne/mannehat, penisstørrelser osv. Mens enkelte andre temaer blir moderert og slettet fortløpende. 

Vi har ikke ytringsfrihet, og blir nektet å omtale temaer som er politisk viktig å debattere.

Mvh Lillefinger. 

Helt enig, sitter en gjeng med inkompetente mennesker og synser med hue og rævva.

Anonymkode: 4cb0e...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Diskusjon.no har de samme moderatorene som kjørte VGD i grøfta.

Hvis du først vil finne et nytt forum, så prøv Fridiskusjon.no - der er hele gjengen fra gamle VGD samlet.

Lykke til videre ...!

Anonymkode: 98635...278

Fridiskusjon er altså et sted som er veldig glad i konspirasjonsfolk? 

Greit å vite hvor man ikke skal melde på da altså.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillefinger

Jeg har ikke blitt slettet enda.. men jeg har bedt om å bli det. Klarer ikke helt å slutte å uttale min frustrasjon før jeg blir stengt, så slenger inn noen kommentarer til mens jeg venter.

Jeg kommer ikke til å melde meg inn i diskusjon.no heller. Det er like kneblet der. Bare litt mer voksent og saklig.

Gjør dere oppmerksom på at flere av dere bryter lover/regler for ytringsfrihet her på forum. Og at dere også kan straffes for deres ytringer. 

Jeg har sagt for mye, men jeg står for det. Går tilbake til å lese leksikon og annen lektyre. Og melder meg ikke inn igjen i noe forum i fremtiden heller. Jeg har fått nok. To uker her har gitt meg avsmak for resten av livet. 

Daria skrev (11 minutter siden):

Fordi du tror det var så nytt og skjellsettende at ingen hverken har tenkt eller skrevet det før? Godt selvtilliten har det bra...

Nei. Men dere trenger en påminnelse, tenker jeg. 

Selvtilliten er på topp. Jeg har ikke sånne utfordringer som majoriteten her inne, og har ingen problemer med å si hva jeg mener, eller å si at jeg er dritt lei. Det jeg er forbannet over er sensurens selektivitet. Og jeg er skremt over utviklingen i samfunnet. Men mine meninger tåler ikke offentlighetens lys, så jeg får bare holde dem innenfor husets fire vegger. Jeg føler forakt for utviklingen.

Hvis du har vært her i 18 år, så spør jeg hva slags liv du har?

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

merkelig at sånne tråder er mest vanlig her på Kvinneguiden. 

Jeg har aldri lagt merke til noe sånn hos for eksempel Diskusjon.no eller Quora. Ikke en gang på VGD holder dem på med dette tullet.       

Anonymkode: 9d1fd...0a2

Hvis du leser reglementet hos diskusjon.no, så vil du forstå hvorfor.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Diskusjon.no har de samme moderatorene som kjørte VGD i grøfta.

Hvis du først vil finne et nytt forum, så prøv Fridiskusjon.no - der er hele gjengen fra gamle VGD samlet.

Lykke til videre ...!

Takk, og takk for tips. Nei jeg har ikke noe i den digitale sosiale verden å gjøre som debattant. Det har blitt helt klart for meg etter at jeg nå har oppdatert meg på lovverket. 

Lykke til selv...!

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt enig, sitter en gjeng med inkompetente mennesker og synser med hue og rævva.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hatsumomo said:

Fridiskusjon er altså et sted som er veldig glad i konspirasjonsfolk? 

Greit å vite hvor man ikke skal melde på da altså.

Da jeg skrev VGD, mente jeg ikke akkurat UFO-forumet ...

Ukraina-tråden på Fridiskusjon er et eksempel på hva forumet står for; mye relevant informasjon der:

https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=4265&start=3920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefinger skrev (9 minutter siden):

Gjør dere oppmerksom på at flere av dere bryter lover/regler for ytringsfrihet her på forum. Og at dere også kan straffes for deres ytringer. 

Jeg har sagt for mye, men jeg står for det. Går tilbake til å lese leksikon og annen lektyre. Og melder meg ikke inn igjen i noe forum i fremtiden heller. Jeg har fått nok. To uker her har gitt meg avsmak for resten av livet. 

Selvtilliten er på topp. Jeg har ikke sånne utfordringer som majoriteten her inne, og har ingen problemer med å si hva jeg mener, eller å si at jeg er dritt lei. Det jeg er forbannet over er sensurens selektivitet. Og jeg er skremt over utviklingen i samfunnet. Men mine meninger tåler ikke offentlighetens lys, så jeg får bare holde dem innenfor husets fire vegger. Jeg føler forakt for utviklingen.

Å gid a meg :scorpis:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillefinger skrev (24 minutter siden):

Hvis du har vært her i 18 år, så spør jeg hva slags liv du har?

Et mer realitetsorientert og innholdsrikt enn deg, ser det ut til...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Enig. Men spørsmålet er skal man drite i dem, eller la dem få høre det? 

Anonymkode: e128d...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillefinger
Daria skrev (1 minutt siden):

Et mer realitetsorientert og innholdsrikt enn deg, ser det ut til...

Du aner lite om mitt liv. Jeg har et liv utenfor nettet også. Men du får selvfølgelig bare synse i vei😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillefinger
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Foreslår at du lager en tråd på det. Så får du nok svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillefinger
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Begge deler😁 Drite i dem og drive opplysningsarbeid. De blir fort fornærmet.

Endret av Lillefinger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Og slik forsvinner alle kritiske røster fra alle diskusjonsforum en etter en. Kanskje man også kan sende dem til Bjørnøya? De kunne jo komme til å spre "vaksinemotstand" personlig til folk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...