Gjest Lillefinger Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Kg er et useriøst forum som selektivt modererer tråder og inlegg. Her oppfordres det til å føre useriøse debatter om overfladiske temaer, som forer folks usikkerhet ang eget utseende, kvinne/mannehat, penisstørrelser osv. Mens enkelte andre temaer blir moderert og slettet fortløpende. Vi har ikke ytringsfrihet, og blir nektet å omtale temaer som er politisk viktig å debattere. Mvh Lillefinger.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 OK. Ha det bra. Anonymkode: 5b4bb...0f7 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Farvel. Anbefaler Flashback. Anonymkode: d0e49...fc5
Gjest MuggenKanari Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Du kommer tilbake. Vi kommer alltid tilbake....
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Uff, nå kommer jeg ikke til å få sove i natt, bare fordi du melder deg ut! Hvordan skal dette gå? Anonymkode: 87803...96f
Gjest Lillefinger Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Farvel. Anbefaler Flashback. Anonymkode: d0e49...fc5 Takk for tipset. MuggenKanari skrev (3 minutter siden): Du kommer tilbake. Vi kommer alltid tilbake.... Enkelte gjør ikke det. Jeg har vært her i to uker. Og jeg ser ingen grunn til å se meg tilbake, eller delta videre. Jeg ønsker dere alle godt. Farvel 🤗
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Farvel. Anbefaler Flashback. Anonymkode: d0e49...fc5 Ja for der er det mindre kvinnehat 🤣 er jo egne grupper for rasisme og kvinnehat der. Fins nesten ikke noe mer tragisk enn svenske antifeminister Anonymkode: 13281...aea 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Lykke til med amminga. Anonymkode: b5958...1a3
Jegern Puahate Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 14 minutter siden, Lillefinger said: Kg er et useriøst forum som selektivt modererer tråder og inlegg. Her oppfordres det til å føre useriøse debatter om overfladiske temaer, som forer folks usikkerhet ang eget utseende, kvinne/mannehat, penisstørrelser osv. Mens enkelte andre temaer blir moderert og slettet fortløpende. Vi har ikke ytringsfrihet, og blir nektet å omtale temaer som er politisk viktig å debattere. Mvh Lillefinger. Generelt sett enig, dog jeg skal ikke sed ned på hva andre diskuterer her inne. Det er ingen tvil om at modereringen er skandaløs, men det triste er at få bryr seg om det så lenge de kan snakke om ukontroversielle ting i fred. Dessverre er dette en gjenspeiling av dagens samfunn. 1
Mezzosoprena Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Etter hele 158 innlegg er vet ekstremt viktig at du sier fra at du forlater forumet 🙂 4
Gjest Lillefinger Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 Jegern Puahate skrev (1 minutt siden): Generelt sett enig, dog jeg skal ikke sed ned på hva andre diskuterer her inne. Det er ingen tvil om at modereringen er skandaløs, men det triste er at få bryr seg om det så lenge de kan snakke om ukontroversielle ting i fred. Dessverre er dette en gjenspeiling av dagens samfunn. Ja. Det er skandaløst. Dette gjenspeiler en tragedie. LilleKina😅 Takk for enkelte gode diskusjoner og forsøk på innspill og seriøs debatt. Jeg tror ikke at den Flashbackkanalen heller er noe for meg, når jeg ser hva som blir kommentert ang den. Teatrica skrev (3 minutter siden): Etter hele 158 innlegg er vet ekstremt viktig at du sier fra at du forlater forumet 🙂 Mitt farvel er ikke viktig. Grunnen til at jeg sier farvel bør tas til ettertanke. 🤗 Lillefinger 😘
Mezzosoprena Skrevet 31. oktober 2022 #14 Skrevet 31. oktober 2022 Lillefinger skrev (Akkurat nå): Mitt farvel er ikke viktig. Grunnen til at jeg sier farvel bør tas til ettertanke. 🤗 Lillefinger 😘 Men du må ha rett i det du vil at folk skal ta til etterretning da 🤣 3
Jegern Puahate Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 4 minutter siden, Lillefinger said: Jeg tror ikke at den Flashbackkanalen heller er noe for meg, når jeg ser hva som blir kommentert ang den. Mitt råd til deg er å ta annenhåndserfaringer med en klype salt, er jo bare å prøve selv. Ellers er diskusjon.no mer åpent enn KG, og muligens blir Twitter en god debattarena.
Gjest Lillefinger Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Jegern Puahate skrev (29 minutter siden): Mitt råd til deg er å ta annenhåndserfaringer med en klype salt, er jo bare å prøve selv. Ellers er diskusjon.no mer åpent enn KG, og muligens blir Twitter en god debattarena. Takk.👍 Da finner dere Lillefingeren der, når jeg har kjølt meg ned litt, og ikke er så jævlig forbanna og oppgitt. Gir diskusjon.no et forsøk senere. Har sett på det nå. Nå har jeg funnet ut hvor jeg må henvende meg for å bli slettet her, og bedt om det i flere tråder. Så da er det sikkert snart gjort. Kjenner jeg puster lettere allerede😅 Endret 31. oktober 2022 av Lillefinger
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #17 Skrevet 31. oktober 2022 merkelig at sånne tråder er mest vanlig her på Kvinneguiden. Jeg har aldri lagt merke til noe sånn hos for eksempel Diskusjon.no eller Quora. Ikke en gang på VGD holder dem på med dette tullet. Anonymkode: 9d1fd...0a2
Duraton Skrevet 31. oktober 2022 #18 Skrevet 31. oktober 2022 Enkelte vil vel ha oppmerksomhet og har litt større grandiose tanker om sin egen viktighet kontra hva folk rundt dem tenker og tror. 3
Daria Skrevet 31. oktober 2022 #19 Skrevet 31. oktober 2022 Lillefinger skrev (2 timer siden): Mitt farvel er ikke viktig. Grunnen til at jeg sier farvel bør tas til ettertanke. Fordi du tror det var så nytt og skjellsettende at ingen hverken har tenkt eller skrevet det før? Godt selvtilliten har det bra... KG har sine åpenbare svakheter og sine gode sider (mvh 18 års fartstid), men det er også mange her som har veldig urealistiske forventninger til hva et nettforum som dette kan og bør være. Er gapet stort mellom det du ser for deg og det som er realiteten, er det ikke sikkert at det bare er realiteten som er problemet... 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #20 Skrevet 31. oktober 2022 1 hour ago, Lillefinger said: Takk.👍 Da finner dere Lillefingeren der, når jeg har kjølt meg ned litt, og ikke er så jævlig forbanna og oppgitt. Gir diskusjon.no et forsøk senere. Har sett på det nå. Nå har jeg funnet ut hvor jeg må henvende meg for å bli slettet her, og bedt om det i flere tråder. Så da er det sikkert snart gjort. Kjenner jeg puster lettere allerede😅 Diskusjon.no har de samme moderatorene som kjørte VGD i grøfta. Hvis du først vil finne et nytt forum, så prøv Fridiskusjon.no - der er hele gjengen fra gamle VGD samlet. Lykke til videre ...! Anonymkode: 98635...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå