Gå til innhold

Tips til dildo og vibrator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt rabbit vibrator og womanizer før, men det fungerte dessverre ikke for meg noen av delene. Så nå ser jeg etter en vanlig dildo og en god vibrator til å kunne bruke på klitten. Jeg har sett på litt forskjellige nettsider og synes det er vanskelig å vite hva som er bra og ikke. Så spør derfor her: Er det noen som har erfaring? Hva burde jeg kjøpe?

Anonymkode: 25bb7...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har forsøkt rabbit vibrator og womanizer før, men det fungerte dessverre ikke for meg noen av delene. Så nå ser jeg etter en vanlig dildo og en god vibrator til å kunne bruke på klitten. Jeg har sett på litt forskjellige nettsider og synes det er vanskelig å vite hva som er bra og ikke. Så spør derfor her: Er det noen som har erfaring? Hva burde jeg kjøpe?

En mann

Anonymkode: 7543f...25b

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

En mann

Anonymkode: 7543f...25b

Hehe 😅 Har dessverre vanskelig for å finne noen.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe 😅 Har dessverre vanskelig for å finne noen.

Kanskje senke kravene litt? Det må da være titusenvis av tonn med pent brukte og villige menn der ute.......

Skrevet
Resignert skrev (5 timer siden):

Kanskje senke kravene litt? Det må da være titusenvis av tonn med pent brukte og villige menn der ute.......

Jeg vil si jeg har ganske lave krav, men fortsatt vanskelig å finne noen. Men tror det har nok mye å gjøre med at jeg er enormt innadvendt og har delvis sosial angst.

Skrevet

Jeg elsker denne. https://www.nytelse.no/vibrator/elegance-varmende-vibrator-posh/kvinner/

Gjerne sammen med en god "stav" som denne. https://www.nytelse.no/massasjestaver/vive-enora-pulse-wave-massasjestav/par/. Ps, denne er himmelsk. Jeg elsker den fordi leppene legger seg rundt hele "hodet" siden jeg har bollemus. 

Vil du ha en naturtro vibrator, så vil jeg anbefale denne, https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/naturtro-vibrator-sort-m-dorcel/

Jeg kan anbefale å skrive til kondomeriet eller nytelse på Facebook. Skrive hva du ønsker, pris klasse, og spørre om de kan være behjelpelige med å finne noen alternativer. Du skriver ingen ting her om prisklasse, størrelse eller funksjon.  Du får vibratorer som støter, vibrerer og begge deler. Du får naturtro vibratorer som gjør begge deler, osv.  Så uten at du skriver mere åpent om hva du ønsker, så er det ikke så lett å gi tips. Hilsen tester hos en av de to jeg har linket til.  Masse lykke til i jakten på gode leketøy for nydelige stunder. 

Anonymkode: f91cc...ab2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...