Gå til innhold

Hvorfor ha to vasker på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ny innredning, og vil ha stor innredning, men flere av de kommer med dobbelvask. Hvorfor skulle man trenge det? Jeg bruker da aldri mer enn en selv. Og jeg har ikke med meg andre på badet? Pusser ikke tennene foran andre, så skjønner ikke intensjonen? 

Er det noe jeg ikke skjønner her? 😛 

Anonymkode: 568eb...7c3

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som har his/her’s på det største badet. 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er fantastisk med to vasker på hovedbadet, og ville aldri gått tilbake til å ha bare en 

Anonymkode: c9bc7...5bc

• Liker 13
Skrevet

haha det har jeg også lurt på - en sjelden gang at jeg og barna bruker vasken samtidig, men ser virkelig ikke nytten.

Anonymkode: d23b7...702

• Liker 10
Skrevet

Jeg har aldri skjønt vitsen med to, så vi valgte ikke det. Ingen av oss liker å være på badet samtidig.

Anonymkode: ead92...205

• Liker 12
Skrevet

Kanskje for at barn og/eller partner kan være til stede når de sminker seg eller fikser håret. Slik at det ikke blir ventetid om morgenen. Jeg vet ikke for jeg har ikke det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det ønsker jeg meg! Mannen og jeg slåss stadig om vasken når vi pusser tenner🤪

Anonymkode: aafaf...23f

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg hadde elsket det. Bor med en venninne og vi pusser tenna nesten samtidig hver kveld, og fikser oss av og til samtidig. På besøk hos typen er vi alltid på badet samtidig. TO VASKER ❤️ 

Anonymkode: c5575...afe

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Vi har det på det største badet vårt, og jeg synes det er helt meningsløst (det var sånn da vi flyttet inn her). Det er bare jeg og mannen som bruker det badet, og det er virkelig aldri noe problem at vi er to som skal bruke vasken på samme tid. Vi bruker omtrent alltid bare den høyre vasken (av en eller annen grunn er det blitt sånn), mens den venstre står urørt. Dobbelt så mye å vaske (blir jo støv og «skitt» også i den vasken som ikke brukes) og dønn upraktisk. Kommer aldri til å velge det hvis vi skal renovere bad selv.

Anonymkode: cbcd0...255

• Liker 18
Skrevet

Jeg og mannen står opp og legger oss til samme tid, og han skal stusse skjegget og jeg vaske ansiktet. Veldig praktisk å ha hver vår vask, med hver vår skuff under. Ville aldri gått tilbake til én vask. 

Anonymkode: b5a92...316

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med to vasker! To voksne og to barn i familien. Har to bad, men det i etasjen med soverom brukes mest av de fleste på morgenen/kveld til puss og stell. Og da er det overraskende kjekt å ha to vask-muligheter 😄

Skrevet

To dusjer da, det er supertrendy. Dusjer folk sammen så ofte liksom?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Sånn I-landsgreie, styrt av markedskreftene 

Anonymkode: 2caf8...e20

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi hadde det i min oppvekst på tidlig 2000-tallet, var bare tull ifølge mamma og pappa som aldri brukte dem samtidig 😛 bare mer å holde rent, og det ville vært mer praktisk å bruke plassen til å sette fra seg ting :) 

Anonymkode: 33132...25c

• Liker 7
Skrevet

Vi skal ha det når vi pusser opp badet. Vi drar samtidig til jobb om morgenen,  og da er det praktisk å kunne pusse tennene samtidig. 

Anonymkode: 08bee...de2

• Liker 1
Skrevet

Har ingen planer om å ha det nei. Dobbelt så mye å vaske. Nei takk :) her klarer vi fint å pusse tenner samtidig i en vask.

• Liker 10
Gjest MuggenKanari
Skrevet

Du kan bruke det ene som bidet og fotbad og det andre til hender og tenner. 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det ønsker jeg meg! Mannen og jeg slåss stadig om vasken når vi pusser tenner🤪

Anonymkode: aafaf...23f

Du vet du har det for godt i livet når dette her er et issue. Slåss om å få skylt tannkosten faktisk. Og spytte nedi en vask. Nei det blir for vrient, da skaffer vi oss to vasker. Sitter dere å driter ved siden av hverandre på hver deres do også eller? 

Anonymkode: 3085d...6a5

• Liker 13
Skrevet

Det er sikkert praktisk, men heilt unødvendig;) Det har skjedd nokre få gongar at mannen brukar vasken til barbering og eg har lyst til å vaske hender eller pusse tenner. Men to vaskar er det ikkje behov for;)

• Liker 3
Skrevet

Vi har to armatur på én lang vask. Synes det er helt topp ☺️

Anonymkode: cf9a8...e68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...