AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Hei. Vanligvis når jeg er ute og reiser, så reiser jeg ofte på en av de billigere billett-typer, men denne gangen må jeg ha en fleksibel billett-type, men fordi jeg har hørt at Norwegian har litt vanskelige vilkår på denne billett-typen, så er det et rødt flagg for meg. Derfor håper jeg kan få noen innspill fra dere med erfaring. Lurer også på om det var lett for dere å endre på denne billetten, helst via nettet? Jeg reiser til København i juleferien, men hjemreisedatoen er usikkert, derfor er det behov for fleksibilitet der. Anonymkode: 948bc...55b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Vanligvis når jeg er ute og reiser, så reiser jeg ofte på en av de billigere billett-typer, men denne gangen må jeg ha en fleksibel billett-type, men fordi jeg har hørt at Norwegian har litt vanskelige vilkår på denne billett-typen, så er det et rødt flagg for meg. Derfor håper jeg kan få noen innspill fra dere med erfaring. Lurer også på om det var lett for dere å endre på denne billetten, helst via nettet? Jeg reiser til København i juleferien, men hjemreisedatoen er usikkert, derfor er det behov for fleksibilitet der. Anonymkode: 948bc...55b Hvilke vanskelige vilkår da? Har brukt det flere ganger, har ikke endret via nett kun på telefon og på flyplassen Anonymkode: 57e09...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå