Gå til innhold

Hva var poenget hans med å si dette? Rødt flagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann en stund nå og får hele tiden tydelige signaler på at han liker meg men jeg plages av noe han sa før vi begynte å ha sex fordi jeg spurte om han hadde testet seg etter tidligere partnere og om han fortsatt lå med andre. Han svarte at han brukte kondom og at han ikke hadde kontakt med de andre lenger fordi de passet ikke sammen men at de kunne kontakte han hvis det var noe og han kunne kontakte de hvis det var noe.  

Jeg syns det var rart å si til meg og jeg vil ikke ha en kjæreste som samler på tidligere flørter og sexpartnere. Da tenker jeg at han når som helst kan finne på å sende de melding når han trenger oppmerksomhet/bekreftelse/sex og de samme til han. Hva tror dere poenget hans med å si det til meg var og er det noen måte jeg kan ta opp at jeg ikke syns det er greit uten å fremstå som en sjalu bitch? Vil helst han skal slette de eller i det minste gjøre det klart for seg og de at nei dere kan ikke kontakte hverandre lenger for nå er han med meg!.... Hvorfor skal noen ha behov for å kontakte tidligere sexpartner hvis kjemien ikke var på plass uansett? Tror dere han skylder det på kjemi men egentlig er rundbrenner som selv ikke ville forplikte seg og fortsatt har de på kroken? Er det rødt flagg? 

Anonymkode: 97230...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville vel bare få fram at han har et godt forhold til dem? Bedre det enn de som kaller alle ekser for gale psykopater. 

Anonymkode: a711b...282

• Liker 5
Skrevet

Bare bra at mannen kan både for- og etternavn på alle tidligere sexpartnere vel? Det skal ikke mer til for å klare å kontakte folk nå for tiden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han ville vel bare få fram at han har et godt forhold til dem? Bedre det enn de som kaller alle ekser for gale psykopater. 

Anonymkode: a711b...282

Ja det har du rett i, men jeg spurte ikke om hvordan forhold han hadde til tidligere sexpartnere, spurte bare om han fortsatt lå med andre og hadde testet seg for å vite om han var ren før vi begynte å ligge. Syns det var litt rart å gni inn at de kunne kontakte hverandre når som helst. Hadde noen spurt meg om tidligere partnere hadde jeg bare svart på det det ble spurt om og ikke hvor godt forhold vi hadde eller hvem jeg kunne ringe om jeg var desp en kveld eller hinte til at det kunne hende de sendte meg meld? 

Er veldig vár for å bli bedratt og takler ikke å få den følelsen av sjalusi og frykt hver gang han får melding og tenke at det kan være fra en av de siden han ga meg en heads up på det. Er litt sånn utro menn er også så sier de når man reagerer senere at de sa det fra begynnelsen så man burde visst hva man gikk til

Skrevet

Hvis du lurer på poenget med hva han sier, så sier du; " hva mener du med det ? "

Anonymkode: b0098...41f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du lurer på poenget med hva han sier, så sier du; " hva mener du med det ? "

Anonymkode: b0098...41f

Ja det må jeg lære meg!

• Liker 1
Skrevet

Du overreagerer og legger mer i det enn han mente.

Anonymkode: 4b594...f35

• Liker 3
Skrevet

Bare si at begge sjekker seg før sex. Det er ganske naturlig og for meg virker det som om han ikke vil det.

Anonymkode: 91ccb...35b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare si at begge sjekker seg før sex. Det er ganske naturlig og for meg virker det som om han ikke vil det.

Anonymkode: 91ccb...35b

Det her skjedde for over en måned siden før vi begynte å ha sex og vi har hatt sex sammen med kondom etter det. Men jeg klarer ikke legge det fra meg at han har så enkel og åpen linje til de tidligere sexpartnerne eller rettere sagt at de har åpen linje til han også 😣

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det her skjedde for over en måned siden før vi begynte å ha sex og vi har hatt sex sammen med kondom etter det. Men jeg klarer ikke legge det fra meg at han har så enkel og åpen linje til de tidligere sexpartnerne eller rettere sagt at de har åpen linje til han også 😣

Skjønner deg godt. Hadde ikke jeg tolerert heller.

Anonymkode: 1d0ad...f9e

Skrevet

Dere dater fremdeles og dere har hatt sex i over en måned?

Han her er ikke interessert i å være kjæresten din.

Anonymkode: 96f02...74b

Skrevet

Hvorfor spør du hvis du ikke vil ha svar?

Anonymkode: 10839...7c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere dater fremdeles og dere har hatt sex i over en måned?

Han her er ikke interessert i å være kjæresten din.

Dette er helt vanlig?

• Liker 1
Skrevet

Du får tenke på om dere har likt nok syn på kjærlighet og sex? Hvis han skiller skarpt mellom de to og du ikke gjør det, passer dere kanskje ikke så godt sammen? Jeg kjenner at jeg ikke hadde giddet å vært sammen med noen som har ligget mye rundt, men andre kan tenke annerledes om det. Tror dog folk gjerne fortsetter med den praksisen de har fra før.

Anonymkode: 1d0ad...f9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er helt vanlig?

Nei.

Man vet om man vil være sammen med noen før man har hatt sex i en måned.

De er knullekompiser.

Skrevet

Hvis dette er utelukkende sexpartnere så er det jo rart at at han sier at de kontakte han hvis det er noe.

Hvis det derimot er folk han også hadde et litt mer vennskapelig forhold til så er det kanskje mer forståelig.

Jeg skjønner at du stusser.

Anonymkode: a1537...ca8

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja det må jeg lære meg!

Tror vi er flere som må lære oss dette 😉 

Anonymkode: 8755e...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...