AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Er det ubegrenset? Har 30 ting jeg skal selge ønsker ikke tips om å ha flere varer på samme annonse, da hver vare er noe helt annet enn det andre Anonymkode: 517d5...6e0
Spell Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Det er vel ikke en spesifikk begrensning på det, men her er en link hvor finn skiller mellom privat og bedrift: https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/articles/200665791-FINN-Torget-annonsere-som-bedrift-eller-privat- Altså om du skal selge 30 ulike ting, som ikke er direkte videresalg, så er dette helt gratis. Jeg synes også det er best å legge ut en annonse for hver ting man selger, om de ikke er helt like, da det blir fort veldig rotete og veldig irriterende for folk som vil ha noe som er solgt. Er jeg på utkikk etter et spisebord, så er jeg ikke interessert i en bordlampe...
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Spell skrev (13 minutter siden): Det er vel ikke en spesifikk begrensning på det, men her er en link hvor finn skiller mellom privat og bedrift: https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/articles/200665791-FINN-Torget-annonsere-som-bedrift-eller-privat- Altså om du skal selge 30 ulike ting, som ikke er direkte videresalg, så er dette helt gratis. Jeg synes også det er best å legge ut en annonse for hver ting man selger, om de ikke er helt like, da det blir fort veldig rotete og veldig irriterende for folk som vil ha noe som er solgt. Er jeg på utkikk etter et spisebord, så er jeg ikke interessert i en bordlampe... takk for svar! Mangler litt penger til en regning, så har rotet bakerst i skapet og i alle mulige skuffer for brukt dill dall 😂 en topp, en hårføner, en pc, lykter, sko… masse forskjellig! Så det må vell gå som privat 😅 Ja jeg er helt enig, mye bedre og ryddigere å ha en annonse pr ting 😊 ts Anonymkode: 517d5...6e0 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Silkedyne skrev (22 minutter siden): Så mange man vil Takk for svar 😊 ts Anonymkode: 517d5...6e0
Spell Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): takk for svar! Mangler litt penger til en regning, så har rotet bakerst i skapet og i alle mulige skuffer for brukt dill dall 😂 en topp, en hårføner, en pc, lykter, sko… masse forskjellig! Så det må vell gå som privat 😅 Ja jeg er helt enig, mye bedre og ryddigere å ha en annonse pr ting 😊 ts Anonymkode: 517d5...6e0 Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Spell skrev (6 minutter siden): Lykke til! Takk 😄 ts Anonymkode: 517d5...6e0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg kjenner faktisk en person som har så vidt over hundre annonser nå, tror jeg. For eksempel store bøker, som visstnok er greit å ha spesifikk annonse for - i stedet for å samle flere gjenstander på samme annonse. Anonymkode: 8a764...460
Spell Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg kjenner faktisk en person som har så vidt over hundre annonser nå, tror jeg. For eksempel store bøker, som visstnok er greit å ha spesifikk annonse for - i stedet for å samle flere gjenstander på samme annonse. Anonymkode: 8a764...460 Haha, godt finn ikke sier at en bok er en bok, og dermed samme ting. Er veldig glad for de som tar seg tid til å lage annonse for hver ting/bok, for da er det lett å søke opp! Men ang bøker så er det litt vanskelig å bli kvitt, så mange er på utkikk etter å få det billigere om man kjøper flere. Om man har mye krimskrams kan det også være lettere å selge om man gir litt kvantumsrabatt.
n_97 Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Så mange du vil, men å ha 30 ute kan kanskje bli litt mye? Du får ofte noen useriøse meldinger per gjenstand, legger du ut alle 30 kan man lett drukne eller gå i surr.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 Jeg har litt over 40 nå. Selger unna brukte baby/småbarnsting for å få råd til fin julefeiring for ungene. Den største utfordringa er når man selger mye på en gang med fiks ferdig og bare har plass til en pakke i postkassen per dag 😛 Anonymkode: b1f4f...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå