Gå til innhold

Besteforeldre som dømmer morsrollen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 24 år og har en 3 åring i hus og er alene mor. Jeg prøver mitt beste men det er som de forventer at jeg skal være oppi barnet mitt med nuss og kjærelighet 24/7 opp i nesa.. jeg jobber fra 09:00 til 15:40 og kjører og henter barnet

sist gang de var på besøk og var hjemme hos meg var det klag om at jeg ikke fulgte barnet mitt helt inn i døra med å holde hånden. Eller hvorfor barnet griner og er så lei seg etter jeg henter henne da hun har hatt samværs helg hos far! Århh jeg prøver mitt beste! Hard jobb og alene mor er ikke så lett! Og at jeg går forran barnet når jeg går inn døra at barnet blir 1-5 cm eller noe sånt bak meg.. er jo mange foreldre som ikke holder alltid barna i hånden når de går inn døra.. så forstår ikke helt.. 

Anonymkode: ea57c...326

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge barnet selv har det bra, og du virkelig bryr deg om det (noe det virker som ut i fra det du skriver), så skal du være sikker på at det du gjør er bra nok! Det du greier og får til er bra nok! Det finnes langt verre mødre enn det her...

Skrevet

Si til dem at de enten må hjelpe positivt, eller holde munnen lukket.

Om de mener du gjør noe litt feil - bidra selv 🤷‍♀️ 

Ikke klag på hver minste ting - du gjør så godt du kan og trenger faktisk positiv feedback når du jobber rævva av deg og har barnet omtrent alene. 

Anonymkode: 50099...720

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 16.39):

Hei! Jeg er 24 år og har en 3 åring i hus og er alene mor. Jeg prøver mitt beste men det er som de forventer at jeg skal være oppi barnet mitt med nuss og kjærelighet 24/7 opp i nesa.. jeg jobber fra 09:00 til 15:40 og kjører og henter barnet

sist gang de var på besøk og var hjemme hos meg var det klag om at jeg ikke fulgte barnet mitt helt inn i døra med å holde hånden. Eller hvorfor barnet griner og er så lei seg etter jeg henter henne da hun har hatt samværs helg hos far! Århh jeg prøver mitt beste! Hard jobb og alene mor er ikke så lett! Og at jeg går forran barnet når jeg går inn døra at barnet blir 1-5 cm eller noe sånt bak meg.. er jo mange foreldre som ikke holder alltid barna i hånden når de går inn døra.. så forstår ikke helt.. 

Anonymkode: ea57c...326

Pris deg lykkelig over at det bare er besteforeldre og ikke barnevernet. De dokumenterer hvert skritt og hver minste bevegelse du foretar deg. 😬 dette er ingenting. 

Anonymkode: 6d9ed...e44

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pris deg lykkelig over at det bare er besteforeldre og ikke barnevernet. De dokumenterer hvert skritt og hver minste bevegelse du foretar deg. 😬 dette er ingenting. 

Anonymkode: 6d9ed...e44

Hæ?

Anonymkode: 84b59...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...