Gjest Vindelspev Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Kan jeg kjøpe filmboksen med de tre første Harry Potter- filmene til et barn på 9 1/2? Eller er det for skummelt? Vet h*n har sett første filmen og mente den ikke var skummel. Personlig har jeg bare sett den ene jeg også.
SissiB Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Det tror jeg helt trygt at du kan gjøre. Både 10 åringen og 7 åringen min har sett de tre første filmene på DVD. Det er ikke så skummelt hjemme med lyset på og moderat lyd som det kan være på kino. Ikke er de spesielt skumle heller.
smilepia Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Ville ikke nølt med å gi det til en på snart 10 år. Det blir en fin gave
Pasha Skrevet 6. desember 2005 #5 Skrevet 6. desember 2005 trur det blir en fin gave jeg ..og det er jo ikke like skummelt hjemme i egen stue som på kino
Montezuma Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Kan jeg kjøpe filmboksen med de tre første Harry Potter- filmene til et barn på 9 1/2? Eller er det for skummelt? Vet h*n har sett første filmen og mente den ikke var skummel. Personlig har jeg bare sett den ene jeg også. ← Hvis det ikke er ditt barn, anbefaler jeg at du forhører deg med foreldrene. Hvis det er ditt barn vet du vel best selv hva barnet ditt takler.
Gjest Vindelspev Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Foreldrene har ikke sett filmene og kan igrunn ikke vurdere det. Men jeg tok det opp, og det var ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå