Gå til innhold

Pendlerparkering sandvika omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det er billigst for måneds eller pendlerparkering nær sandvika? Eller hvem jeg kan kontakte? Under e18 er det alltid fullt utpå dagen og jeg jobber til alle døgnets tider.

Anonymkode: 95b6b...4e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigst vet jeg ikke. Det er vel bare å sjekke med de forskjellige selskapene.

Men ved Høvik stasjon er det i hvertfall god plass…

Skrevet
g.rambler skrev (46 minutter siden):

Billigst vet jeg ikke. Det er vel bare å sjekke med de forskjellige selskapene.

Men ved Høvik stasjon er det i hvertfall god plass…

Vet du hva man betaler der? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvor det er billigst for måneds eller pendlerparkering nær sandvika? Eller hvem jeg kan kontakte? Under e18 er det alltid fullt utpå dagen og jeg jobber til alle døgnets tider.

Flere t-banestasjoner på Kolsåsbanen har store gratis parkeringsplasser. Men misstenker at de blir ganske fort fylt opp de også.

Litt av problemet i Sandvika er at Sandvika mistet flere 100 parkeringsplasser nå i år, da man rev Helgerudhallen og Kreditkassegården.

Endret av Kjetil E
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei har du periodebillett med ruter kan du bruke pendlerparkering på en rekke jernbanestasjoner. Det koster 250 kr i mnd. https://www.banenor.no/reisende/stasjonsoversikt/parkering/parkering-ved-stasjonen/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...