AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Inspirert av en annen tråd her, starter jeg denne. Jeg opplevde negative tilbakemeldinger fra kvinner da jeg fikk BMI 22 komma diverse. Uten unntak. Jeg gikk ned fra BMI 26. Jeg har lyst å komme ned i str. 40, men er redd for å få enda flere kommentarer da. Bruker nå elastiske jeans str. 42, selv om jeg er liten. Men de får jeg likevel «hengerumpe» i, siden trening ikke nytter for å kompansere for fett. Brasiliansk rumpeløft vil jeg ikke ha. Anonymkode: 6c42b...774 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg er heteroseksuell, men jeg vil tro at alle har forskjellig smak. Noen liker slanke jenter, og noen liker spinkle, andre liker fyldige og andre liker tykke jenter. Er det ikke bra at vi har forskjellig smak? Men dumt at de har slengt kommentarer til deg, da. Det er overhodet ikke greit! I hvilken sammenheng er dette? I sjekkesammenheng? Eller på treningssenter? Jeg har vært både fyldig og slank, men har aldri fått kommentarer på kroppen min. Men jeg er 40+, så jeg omgås gjerne mer modne folk som ikke driver og slenger dritt til hverandre? Ihvertfall ikke direkte til meg? Men så er jeg ikke medlem av noe treningssenter, da. Jeg trener kun i naturen eller hjemme hvis det er vinter/dårlig vær. Anonymkode: ee16b...c58 8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Inspirert av en annen tråd her, starter jeg denne. Jeg opplevde negative tilbakemeldinger fra kvinner da jeg fikk BMI 22 komma diverse. Uten unntak. Jeg gikk ned fra BMI 26. Jeg har lyst å komme ned i str. 40, men er redd for å få enda flere kommentarer da. Bruker nå elastiske jeans str. 42, selv om jeg er liten. Men de får jeg likevel «hengerumpe» i, siden trening ikke nytter for å kompansere for fett. Brasiliansk rumpeløft vil jeg ikke ha. Anonymkode: 6c42b...774 Du har bmi på 22 og bruker str 42? Don't think so... Trening kompenserer for fett, men du må bygge muskler, ikke brenne mer fett. Anonymkode: c3dca...893 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er heteroseksuell, men jeg vil tro at alle har forskjellig smak. Noen liker slanke jenter, og noen liker spinkle, andre liker fyldige og andre liker tykke jenter. Er det ikke bra at vi har forskjellig smak? Men dumt at de har slengt kommentarer til deg, da. Det er overhodet ikke greit! I hvilken sammenheng er dette? I sjekkesammenheng? Eller på treningssenter? Jeg har vært både fyldig og slank, men har aldri fått kommentarer på kroppen min. Men jeg er 40+, så jeg omgås gjerne mer modne folk som ikke driver og slenger dritt til hverandre? Ihvertfall ikke direkte til meg? Men så er jeg ikke medlem av noe treningssenter, da. Jeg trener kun i naturen eller hjemme hvis det er vinter/dårlig vær. Anonymkode: ee16b...c58 Det var når vi gikk tur, når jeg var hjemme hos dem, eller når de besøkte meg. De er hetero. Den ene er overvektig. Min alder er også 40+. Jeg trener heller ikke på treningssenter. Altfor dyrt. Jeg synes det er fint å oppmuntre folk til å akseptere at alle er forskjellige. Og til å ikke snakke negativt om andres utseende. Anonymkode: 6c42b...774
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har bmi på 22 og bruker str 42? Don't think so... Trening kompenserer for fett, men du må bygge muskler, ikke brenne mer fett. Anonymkode: c3dca...893 Jeg legger på meg på mage og hofter, ikke på rumpa. Jeg har drevet styrketrening i månedsvis. Nytter ikke hvis man har gener for flat rumpe, eller ikke har den type muskler som responderer ekstra godt på trening. Slik som Mari Bjørgen. Anonymkode: 6c42b...774 1
Bacteria Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Hvorfor kan man ikke bruke str 42 med BMI 22? 🤷♀️ AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har bmi på 22 og bruker str 42? Don't think so... Trening kompenserer for fett, men du må bygge muskler, ikke brenne mer fett. Anonymkode: c3dca...893 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Ts igjen. Legger til at jeg er 158 høy. Anonymkode: 6c42b...774
Bacteria Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Forstår ikke helt…BMI på 22 er vel helt normalt?! Hvorfor skal man få kommentarer på det? 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 hvilke negative kommentarer har du fått? Anonymkode: 5b27b...260 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 Kvinner liker ikke kvinner, skal man bruke KG som grunnlag. Tror at jeg skal bli heks og starte en coven, hvor vi driver med ekte empowerment. Type, "du er bra nok, punktum!" Fokuset blir å løfte hverandre opp, fremfor å rive hverandre ned slik som mange her på KG gjør. Anonymkode: 550a8...ceb 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Bacteria skrev (Akkurat nå): Forstår ikke helt…BMI på 22 er vel helt normalt?! Hvorfor skal man få kommentarer på det? Vet ikke, er derfor jeg skriver her. Jeg tør ikke spørre de som sa det. Men nå har jeg sendt melding til dem, med skjermpdump fra tråden. Anonymkode: 6c42b...774
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 BMI på 22 er vel noe så sjeldent som normalt slank. Mulig folk ikke er vant til å se det lenger
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvilke negative kommentarer har du fått? Anonymkode: 5b27b...260 «Du er/har blitt for tynn», «Du er for tynn i ansiktet». En sa surt «Når du virkelig har fått den ideen, så!». Men hun er overvektig. Anonymkode: 6c42b...774 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #14 Skrevet 31. oktober 2022 Bmi på 22 er da helt normalt faktisk akuratt midt på det som sies å være normalt slank Anonymkode: 195b5...ee5 6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bmi på 22 er da helt normalt faktisk akuratt midt på det som sies å være normalt slank Anonymkode: 195b5...ee5 Fint, det visste jeg ikke. Anonymkode: 6c42b...774
Sessan_ Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 Hva har dette med samliv og kjærlighetsrelasjoner å gjøre? Virker ikke som dette er kommentarer du får fra en kjæreste? 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #18 Skrevet 31. oktober 2022 Sessan_ skrev (3 minutter siden): Hva har dette med samliv og kjærlighetsrelasjoner å gjøre? Virker ikke som dette er kommentarer du får fra en kjæreste? Antar tråden blir flyttet om den er plassert feil sted. Anonymkode: 6c42b...774
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #19 Skrevet 31. oktober 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg legger på meg på mage og hofter, ikke på rumpa. Jeg har drevet styrketrening i månedsvis. Nytter ikke hvis man har gener for flat rumpe, eller ikke har den type muskler som responderer ekstra godt på trening. Slik som Mari Bjørgen. Anonymkode: 6c42b...774 Det er absolutt ikke slik det fungerer. Alle kan trene seg til volum på rumpa, ALLE. det vil imidlertid ikke se likt ut på alle, da fasongen kan være annerledes, men med riktig trening kan alle trene seg til volum jo. For noen er krever det mindre, for andre krever det styrketrening som er mer spisset for akkurat dem, og hvordan deres kropp fungerer. Ellers kan jeg ikke si å ha opplevd det du beskriver i dine uttalelser her, for jeg føler meg like godt likt både som BMI 20 og BMI 26, som jeg pleide å være. Dog føler jeg meg bedre likt av menn nå som jeg er godt trent, kontra tidligere hvor jeg hadde myk hengerumpe uansett om den var stor. Nå er den like stor, men mye fastere og rundere. Alle i min familie har flat, myk rumpe, og jeg måtte jobbe for den jeg har nå, men jeg er levende bevis på at alle KAN hvis de vil. Det krevde mye aktivering av rumpemusklaturen. Anonymkode: 5d26a...a4a 2 1
Summeer Skrevet 31. oktober 2022 #20 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg er 158, og med bmi på 24 så bruker jeg str 36/38, så at du er på min høyde, veier 5-7kg mindre enn meg og bruker 2-4 str større klær enn meg høres rart ut..... 4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå