Gå til innhold

I hvilke yrkesgrupper er botox og fillers mest akseptert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg tenker ikke på Influencere, Hollywoodstjerner og modeller. Men vanlige yrker som lærere, sykepleiere, leger, psykologer, advokater, regnskapsførere, revisorer, økonomer, jurister, ingeniører, tannleger, barnehageansatte, IT-folk,

osv

Anonymkode: a7e22...aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: a4df1...12d

Skrevet

I min venninnegjeng er har det blitt flere som snuser på fillers og Botox. Vi er 40-43 år. Felles for de som har tatt er at de jobber på kontor, gjerne med kunder osv. felles for de som ikke har tatt er at de er i helse/omsorgsyrker. 

Anonymkode: 762ea...91f

• Liker 2
Skrevet

Ingen. Det ser grusomt ut uansett, og man skjemmer ut enhver mer eller mindre seriøs bedrift. Hjemmeværende vestkantfrue er vel den minst problematiske arenaen, kanskje, om man regner det som en slags jobb.

Anonymkode: 013e2...95c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I min venninnegjeng er har det blitt flere som snuser på fillers og Botox. Vi er 40-43 år. Felles for de som har tatt er at de jobber på kontor, gjerne med kunder osv. felles for de som ikke har tatt er at de er i helse/omsorgsyrker. 

Pedagogene har heller ikke tatt. 

Skrevet

Det blur nok flere og flere, tilogmed en simpel naver 😉

Anonymkode: 4db2c...7db

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 52 og bruker ingenting, men har ikke noe imot at venninner gjør det. Det er vel opp til dem tenker jeg. Kanskje alder og modenhet som gjør at jeg ikke blander meg opp i slike personlige valg. Hadde de drept noen eller gjort andre gale ting hadde jeg tatt avstand, men dette.. nei, gjør hva enn du må for å føle deg ok ;)

Anonymkode: 2f64e...e9c

• Liker 2
Skrevet

Tror kvinner med mer penger bruker det mer.  Mer press på å se bra ut blant de rike.

Anonymkode: d04a7...c32

Skrevet

Influensere og damer som jobber i parfymeri og "finere" klesbutikker, som Høyer for eks. De kan jeg se for meg stapper inn diverse i huden for å se "bedre" ut.

Anonymkode: 53011...32f

Skrevet

Jeg jobber innen IT og tar litt Botox. 
Tok ikke Botox før jeg passerte 40. Var igjennom en tung periode og så kom covid i tillegg og en masse Haug med andre problemer.

Det var en periode jeg ikke orket å se meg selv i speilet. Og så en dag tok jeg litt tak i meg selv igjen. Så folk får si hva de vil, men jeg føler meg endelig litt bedre igjen både psykisk og fysisk og ser lysere på livet igjen 

Anonymkode: 9e36e...057

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg vil tro ved skjønnhetsbransjen at det er mest vanlig og akseptabelt?

Hudpleier, frisør, produkt spesialist for et selskap som selger hudpleie produkter etc.

Anonymkode: 09841...37e

Skrevet

Jeg jobber også innen IT og vil påstå at ingen av mine kvinnelige kollegaer har noe sånt - de ser skikkelig flotte ut, men de har normalt med rynker for alderen, absolutt. 

Skrevet

Hud- og hårpleie. Eiendomsmeglere kanskje. 

Anonymkode: d05f5...996

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror kvinner med mer penger bruker det mer.  Mer press på å se bra ut blant de rike.

Anonymkode: d04a7...c32

Jeg har litt omvendt inntrykk. Er det ikke veldig white trash? Harry..

Anonymkode: f730f...166

• Nyttig 1
Skrevet

Hos de som har lav kulturell kapital og nok økonomisk kapital til å ha råd til det. Hilsen Bourdieu

645E2258-A697-46E4-9558-D39C473C1660.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har litt omvendt inntrykk. Er det ikke veldig white trash? Harry..

Anonymkode: f730f...166

Nei, det har blitt veldig normalt og dagligdags å ta vare på huden og hjelpe litt mot unødvendige aldringstegn.

White trash er mer overvekt, og la være å trene.

Anonymkode: 00ae8...d2a

• 2 uker senere...
Skrevet

Er vel ok i de fleste yrker det?

Anonymkode: f59d3...fdf

• Liker 1
Skrevet

Ser fortsatt kun for meg kardashians og andre low lifes… det er sykt harry.

Anonymkode: a4c9e...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...