Gå til innhold

Hvilket kredittsjekkselskap bruker Klarna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sperret meg i kredittsjekkselskapene i mai, da det var dette datainnbruddet hos eiendomsselskapet, der masse kundedata med personnummer osv ble lekket på avveie.

Det har gått fint å shoppe med Klarna-betaling hittil siden da, hver gang, og jeg handler mye på nett. Pleier å velge faktura med Klarna.

Bortsett fra i dag. Skulle kjøpe en bok, valgte Klarna faktura som vanlig, men nå fikk jeg avvisning. De har vel tatt en stikkprøve og sjekket meg, selv om jeg er gammel, betalende kunde. Så da ble det avvist pga sperren jeg har lagt inn på meg selv.

Lurer på om jeg skal åpne sperren (frivillig sperre kan jeg jo styre selv) på akkurat det selskapet Klarna bruker, sånn at jeg kan fortsette å handle med Klarna faktura som betaling... Jeg har litt lyst å gjøre det.

Spørsmålet er da hvilken av de fire Klarna bruker? 

Creditsafe, Bisnode, Evry/Infotorg og Experian?

Noen som vet dette?

Anonymkode: 4b3cb...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken kredittsjekk bruker Klarna?

Våre tredjeparts-kredittsjekker utføres av Experian, Evry og Bisnode. Hvis du har spørsmål angående tjenestene disse partene tilbyr anbefaler vi deg å kontakte dem direkte. Disse kontrollene utføres i samsvar med Klarnas Vilkår og betingelser.

Anonymkode: 65ce9...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...