Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig funnet meg en fin fyr på 28 (Jeg er 18). Det er en stor aldersforskjell, men jeg merker at dette merkes ikke. Vi kommer veldig godt overens og energimessig, humor, har gode samtaler. Jeg har aldri hatt en så god samtale partner før. Fra ung alder har jeg alltid vært veldig moden, og fått mer ansvar enn en normal tenåring hjemme pga familie situasjon. Han får meg til å slappe av og føle meg som verdens heldigste og lykkeligste jente. Nå har vi vært sammen en stund og ting har blitt mer og mer seriøst. Nå skal familien blandes inn, og jeg gruer meg faktisk en del til å møte hans familie pga alderen min. Han har jo hatt forhold før meg, og det har jo jeg og naturligvis hatt. Men disse har vært mer gjevnaldrende med oss begge. Jeg har alltid blitt godt likt av foreldre, og jeg er flink å føre samtaler. Familien hans er veldig viktig for meg, for jeg ser virkelig for meg en fremtid sammen med han. Jeg vet hvilke studier jeg skal, og jeg har klare mål. Han er den beste motivatoren og jeg er bare sååå takknemlig for han. Men om sønnen din på 28 år tar med seg en 18 år gammel jente og kaller henne kjæresten sin, hvilke forventninger hadde du hatt? Og har noen som har stått i samme situasjon med eldre kjæreste som vil gi meg tips? ❤️ 

Anonymkode: dff4b...1d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er noe grunn for bekymring der. heller motsatt siden han er eldst.   

Anonymkode: 007c5...78e

Skrevet

Om de er fornuftige mennesker, så har det ingen betydning at du er så mye yngre. Jeg har selv vært sammen med en som var mye eldre enn meg. 
Bare vær deg selv. Du sier du er god på føre samtaler og det er nok viktigere enn alder. Dessuten hadde han ikke ønsket å ta deg med hjem til foreldre om han ikke var seriøs og mente at det kom til å gå fint. 

Jeg er selv mor til to gutter som er noen år eldre enn deg, og det viktigste for meg er at de har det bra. Ikke hvor gammel kjæresten er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...