AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Del Skrevet 31. oktober 2022 Eller er de bare en gjeng med snålinger og outsidere som driver en form for rollespill? Noen som kjenner miljøet som kan svare? Anonymkode: ad7c8...14c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Del Skrevet 31. oktober 2022 Nei de er ikke hekser på ordentlig. Anonymkode: fbc02...80e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Del Skrevet 31. oktober 2022 Wicca er en form for paganisme og en trosretning. Vi driver ikke med rollespill, men praktiserer egen tro i ro og fred. Wiccanere er ikke tryllekunstnere selv om wicca har et aspekt av magi. Personlig anser jeg meg som heks, men jeg tror din og min definisjon av ordet heks er veldig forskjellig. Det er ingen som ser meg ute som kan gjette at jeg er praktiserende wiccaner. Anonymkode: fb9a3...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Del Skrevet 31. oktober 2022 Kan de som driver med dette også ganne? Anonymkode: 87b5a...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Del Skrevet 31. oktober 2022 Wicca ble grunnlagt av briten Gerald Gardner i 1946 og er en oppkonstruert nyhedensk religion. Om medlemmene har åpne spirituelle kanaler eller healingkrefter er individuelt, men ikke et krav for å være med. Anonymkode: 4a07b...9a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Personlig anser jeg meg som heks, men jeg tror din og min definisjon av ordet heks er veldig forskjellig. Det er ingen som ser meg ute som kan gjette at jeg er praktiserende wiccaner. Anonymkode: fb9a3...5c2 Spennande då! På kva måte er du heks? Kva modalitet praktiserer du? Anonymkode: 4a07b...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå