Gå til innhold

Hvorfor er kvinner som ikke har gått på Blindern elendige på geografi og historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men gode på reality, sminke, klær og annen overfladiskhet? 

Anonymkode: 4cdf7...66b

Videoannonse
Annonse
Gjest Vitalogy
Skrevet

Siden du, TS, har gått på Blindern, så bør du være i stand til å svare på det selv. Bourdieu osv.

Skrevet

Kjedelig forsøk. Prøv igjen

Anonymkode: aa632...0e3

• Liker 5
Skrevet

😅 ja, det var å sette mange i bås, Ts.. Kjære vene...

Realitesskjekk??

Anonymkode: 502ca...2e6

Skrevet

Du er bitter på ei spesifikk dame 😂

• Liker 6
Skrevet

Fordi jeg gikk på NTNU og ble god i matte og fysikk i stedet.

Anonymkode: 375c3...15f

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😅 ja, det var å sette mange i bås, Ts.. Kjære vene...

Realitesskjekk??

Anonymkode: 502ca...2e6

Jamen det er faktisk veldig mye sant.  Skremmende lavt kunnskapsnivå på disse tingene, Blindern eller ikke. 

Men kom igjen når det gjelder hvem som har pult hvem av b og c kjendiser, eller kjolen til Sophie Elise eller jakka til Jan-Thomas.  For ikke å snakke om hvem som er hvem i Maskorama.

Anonymkode: cb102...783

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er så mange menn som har gått lenge på Blindern helt uten evne til å utføre praktiske oppgaver? 

Anonymkode: d8fa2...493

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet

Hvorfor blir man så generaliserende og så mye bedre enn andre når man diskuterer på nettforum....? 

Skrevet

Jeg kan faktisk ganske mye historie og geografi, men veldig lite om kjendiser og sminke, selv om jeg studerte ved UiB.

Anonymkode: 706b1...65e

Skrevet

Fordi du ikke kjenner andre mange studenter som ikke har gått på Blindern? Ellers kanskje andre har dårlige forelesere, eller var ikke interesserte i å følge med? Er de mest interessert av sminke etc. prioriterer de vel annerledes. Jeg kjenner ingen som har studert på Blindern, men mange som er gode på historie og geografi. De har riktignok universitetsutdannelse alle sammen. 

Skrevet

Jeg er litt spent på hvordan alle kvinner ble delt i to kategorier ut fra om de har studert på Blindern, og at du har klart å finne noe du mener er et fellestrekk for den største kategorien. 

Du mener altså at ALLE kvinner (i hele verden) som ikke har gått på Blindern, er interessert i reality, sminke og klær. 
Og insinuerer også at alle som har studert på Blindern er interessert i historie og geografi, mens de ikke interesserer seg for reality, sminke eller klær. 

Jeg vil tippe at det finnes ganske store mengder kvinner, bare i Norge, og sikkert hos relativt nyutdannede også, som ikke interesserer seg for verken historie, geografi, sminke, reality eller klær... 

Anonymkode: b16d9...8f3

• Nyttig 3
Skrevet

Har gått på Blindern, er ikke spesielt god i geografi.

Lurte du på noe mer?

Gjest Vitalogy
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er så mange menn som har gått lenge på Blindern helt uten evne til å utføre praktiske oppgaver? 

Anonymkode: d8fa2...493

Det sammenfaller med oppvekst, behov og interesser. 

Skrevet

Hvorfor akkurat Blindern? Tror du at det er det eneste universitetet i verden eller noe? Faktisk finnes det mange universiteter bare i Norden som har bedre internasjonal ranking enn UiO, og jeg har en mastergrad fra et av dem. Og faget mitt, det er historie.

Anonymkode: c3c25...63d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bare kvinner?
Og hvorfor historie og geografi? Tror du en kjemiprofessor har spesielt god peil på historie…?

• Liker 1
Skrevet

Ikke målt kunnskapsnivået mitt i geografi sånn formelt, men jeg er vel ikke spesielt god i geografi, nei. Historie gikk jeg ut av vgs med karakter 6 i, så er vel ikke helt bak mål der. 

Nå var heldigvis hverken geografi eller historie spesielt viktig da jeg startet på ingeniørstudiet, så det gikk nå bra likevel. :)

Anonymkode: 00b38...0b2

Skrevet

Jeg har gått på Blindern i 7 år og er ikke noe mer enn gjennomsnittlig god på geografi og historie. Men fagene som omhandler mitt studie, er jeg flinkere på!

Og ganske praktisk flink, på tross av at jeg har gått på Blindern 😂 Du har kanskje ikke vært så mye på Blindern ts, hvis du tror alle er like? Du hadde sikkert trivdes om du ikke hadde dømt alle på forhånd. 

Anonymkode: aa11b...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...