Gå til innhold

Har noen fått svar på henvendelser til Flyr i det siste? Jeg har ventet ei uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har avlyst flyet mitt, og ei uke etter at jeg svarte og skrev hvilken dag jeg ville reise i stedet så har jeg fortsatt ikke fått svar. Jeg har også prøvd chatten deres og ventet hele dagen, men der er det heller ingen som svarer.

Anonymkode: 1e922...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dem? Er det heller ikke noe skjema på nettsiden deres, som du kan fylle ut for refunsjon eller noe?

Anonymkode: 83025...1aa

Skrevet

Jeg har bare kontantkort på telefonen, så det blir veldig dyrt å ringe. Spesielt hvis det er like umulig å få tak i dem der. Saken er at jeg må fly, så det er en nødløsning å bestille en billett selv og kreve refusjon for den nye billetten som antakelig blir mye dyrere.

Skrevet

Flyr kansellerte flyet mitt i juni med beskjed på sms om at jeg måtte ordne reise videre på egen hånd. Sendte inn krav tvert, men har fortsatt ikke fått igjen pengene snart fem måneder senere. Har tatt saken videre til Transportklagenemda og venter på svar der. Ikke forvent noe raskt svar fra Flyr. Det beste du kan gjøre, i tillegg til å sende krav om refusjon, er å aldri fly med dem igjen. 

Anonymkode: d7636...114

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bare kontantkort på telefonen, så det blir veldig dyrt å ringe. Spesielt hvis det er like umulig å få tak i dem der. Saken er at jeg må fly, så det er en nødløsning å bestille en billett selv og kreve refusjon for den nye billetten som antakelig blir mye dyrere.

Sikkert uansett billigere å ringe dem enn å kjøpe ny flybillett... 

Anonymkode: a2a5c...30d

Skrevet

De svarte etter ca 10 dager.

Skrevet

Hadde aldri bestillt tur med Flyr, altfor risiko med små selskaper der pengene bare renner ut.

Anonymkode: 2b9aa...1d7

Skrevet

I og med at dette er dagens overskrift i avisa om Flyr ville jeg ikke vært for optimistisk...

"Forbrukerrådet om Flyr: – Vurder andre tilbydere, husk å betale med kredittkort"

Aksjene er verdiløse og hvis de ikke skaffer 400 millioner innen tirsdag, så er de konkurs. 

Anonymkode: c3139...72a

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som de får tak i pengene, men lurt å være forsiktig med dem dem fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...