Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #1 Skrevet 24. oktober 2002 i så tilfelle hva da?? Jeg liker ikke slike leker ogsånne ting, men er redd det kan bli kjedelig etterhvert.. Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre??? klems
diddi Skrevet 24. oktober 2002 #2 Skrevet 24. oktober 2002 Middag fra 6.00 til ca 22.00. Så en time (nesten) med kaffe og avec, der gjestene strakk på beina, kikket på gavebordet, minglet (dvs. snakket med parneren sin siden de ikke satt sammen ved bordet). Så var det polonaise, over i brudevals og så en vals der alle danset med borddamen. Deretter kakeåpning. Da var klokka ca 23.30. Baren stengte kl. 02.00. Dvs. det var altfor kort tid til å snakke sammen til at men også trengte underholdning. (Nå fremførte et vennepar Fanitullen, men det var en hyggelig overraskelse). Du trenger bare "underholdning" dersom det skulle begynne å bli kledelig. Men de fleste setter pris på å snakke med gamle kjente, eller bli kjent med nye.
Fakse Skrevet 24. oktober 2002 #3 Skrevet 24. oktober 2002 Vi hadde mye av samme opplegget som diddi beskriver. Hadde intrykk av at mange av gjestene satte pris på å få gå polonaise. Hadde tenkt å ta med jenka også, men fikk ikke tid. Dette er type aktiviteter der ingen av gjestene trenger å "flaue seg ut" på leker, samtidig som alle får være med. Når det i tillegg er kakekutting og vals trenger man bare god musikk for at det skal bli feststemning
diddi Skrevet 24. oktober 2002 #4 Skrevet 24. oktober 2002 Ja, vi hadde levende musikk. En duo som jeg gjerne anbefaler til alle i Oslo/Bærum/Asker osv. det er rart å plutselig kunne anbefale band/musikk. Før bryllupet visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, og om vi skulle tørre å bestille uten å vite noe mer. Men heldigvis. Det var vel anvendte penger. Det ble derfor mye fin pardans, og folk koste seg. Spesielt gamle bestemor som hadde benket seg til ved bordet nærmest dansegulvet, og dermed fikk hun med seg det meste.
Augustbrud02 Skrevet 24. oktober 2002 #5 Skrevet 24. oktober 2002 Vi hadde ingen slik "felles" underholdning. Personlig synes vi det er pyton med slike danse-leker og vi ønsket derfor å droppe det. Men det som var av underholdning var vel at jeg overrasket alle med en sang til min mann. Det var en sang alle sang i fellesskap og jeg tror alle synes det var morsomt. Forøvrig var gjestene så opptatt av å sitte ute i sommerværet og skravle hele tiden at jeg tror ikke det hadde blitt tid til noe underholdning uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå