AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Har en kjæreste som ikke skriver seksuelle og flørtende meldinger til meg, ber heller aldri om nakenbilder, har skrevet om det her før. I går snakket vi om det igjen, og han er fremdeles negativ, synes han skal få være seg selv etc. Og ja, det må han få være. Likevel, han har innrømmet å ha skrevet sånne meldinger til andre han møtte før meg. Han påstår det var fordi de initierte det, og at han svarte i samme tone. Han mener at jeg må ta initiativ om jeg ønsker sånt, men er ikke helt overbevist om at det alltid var de som som initiativet. Så spurte han meg om hva jeg mener med seksuelt eksplisitte meldinger, om jeg kunne gi noen eksempler. Jeg spurte om han mente fra meldinger jeg har fått før (er vant til at menn jeg har møtt før har sendt mange seksuelle meldinger, spurt om bilder etc., og jeg synes sånt er veldig gøy, gir bekreftelser, bygger opp spenning). Han svarte ja. Da lette jeg frem gamle meldinger på mobilen, fra flere år tilbake. Leste opp noen. Veldig direkte meldinger, seksuelle. Da jeg bare hadde lest opp to eksempler, sa han at jeg skulle stoppe, at det var nok. Virket litt trist, men han bad meg jo om det. Spurte om han var sint, lei seg? Sjalu? Ja, han var litt sjalu sa han, fordi han så det for seg, de tingene jeg leste opp. Altså, jeg synes at når han spurte og jeg leste opp, så har han bedt om det - og blir spesielt provosert når det er ting han selv aldri skriver til meg, men har sikkert skrevet til andre før meg. Savner å møte menn som skriver direkte og rått til meg. Selv om vi snakket om det i går, lenge, og han ble sjalu til og med, så går det jo ikke inn. Han sa før jeg dro at han skulle skrive noen meldinger til meg som "jeg trenger" senere på kvelden. Men jeg fikk ikke en eneste melding. Vurderer å bare finne noen menn på et nettsted, og skrive med dem istedet. Det er for kjedelig og deprimerende å ALDRI få en eneste seksuell melding, ikke engang flørtende melding, ikke blir spurt om bilder heller. Han skriver bare meldinger om ting som når og hvor vi skal møtes, skriver meldinger om han blir forsinket f.eks., om han skal kjøpe noe på butikken, sånne utrolig kjedelige ting. Det er ikke noe gøy, ingen bekreftelser, føler meg ikke bra. Er det noen som har kontakt med andre menn/kvinner enn kjæresten pga. lignende ting? Tenker ikke å møte andre, men å skrive, sende meldinger og bilder, ha det gøy og flørte rett og slett, savner det veldig. Vil helst gjøre det med kjæresten, men om han aldri faktisk gjør det så vil jeg jo ikke gå glipp av dette som jeg mener en morsom del av livet. Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Fatter ikke at dere to fortsatt er sammen. Så mye styr og drama. Anonymkode: 7f8ab...10c 10 1 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Kunne aldri falt meg inn å revurdere mannen pga slike «problemer». Anonymkode: 2d2f1...75b 6 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kunne aldri falt meg inn å revurdere mannen pga slike «problemer». Anonymkode: 2d2f1...75b Revurderer ikke mannen, men en del av forholdet. Det med meldinger er et savn, og om han ikke vil/kan, burde jeg kanskje finne noen å kommunisere med på den måten. Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg synes synd på denne fyren og skjønner ikke hvorfor han fortsatt er sammen med deg. Anonymkode: 9902e...dd7 17 8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes synd på denne fyren og skjønner ikke hvorfor han fortsatt er sammen med deg. Anonymkode: 9902e...dd7 Hvorfor er det synd på han? Er jo heller meg det er synd på, siden han viser manglende interesse men har vist den type interesse for andre før meg.... Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Herregud gi han til meg. Hadde med glede tatt en som svarer "ok" når jeg spør om hab kan handle melk på butikken istedenfor svarene som "skal gi deg melk jeg 😏😏😏" Anonymkode: d52c0...15f 11 1 8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud gi han til meg. Hadde med glede tatt en som svarer "ok" når jeg spør om hab kan handle melk på butikken istedenfor svarene som "skal gi deg melk jeg 😏😏😏" Anonymkode: d52c0...15f Hehe, den var litt morsom da. Men snakker ikke nødvendigvis om å skrive seksuelle meldinger hele tiden, men iblant. Nå skjer det jo aldri! Vil tro at de fleste par flørter litt på meldinger og har det gøy med å sende bilder etc. Det skjer jo ikke i vårt forhold, og det er kjedelig og trist. Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Stakkars kjæresten din. Du framprovoserer jo dårlige sider ved dere begge. Tror det beste er om dere rett og slett gjør det slutt. Anonymkode: 4378e...381 5 1
Svigermor Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 Vil du virkelig ha meldinger og oppmerksomhet som du har mast deg til? 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkars kjæresten din. Du framprovoserer jo dårlige sider ved dere begge. Tror det beste er om dere rett og slett gjør det slutt. Anonymkode: 4378e...381 Nei, elsker han så vil ikke gjøre det slutt. Savner bare mer flørtende kommunikasjon. Det er noe jeg trenger i livet mitt. Er det noe vits i å vente på det fra han, eller gi opp og heller få kontakt med andre menn jeg kan få og sende meldinger til? Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 Svigermor skrev (Akkurat nå): Vil du virkelig ha meldinger og oppmerksomhet som du har mast deg til? Nei, det er jo nettopp det! Når jeg må mase meg til det, blir det jo ikke ekte dessverre. Så vurderer å bare ta kontakt med andre menn for å skrive om fantasier, flørte og sende bilder med andre. Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 Spør du egentlig om tillatelse til å være utro? Anonymkode: d52c0...15f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #14 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, elsker han så vil ikke gjøre det slutt. Savner bare mer flørtende kommunikasjon. Det er noe jeg trenger i livet mitt. Er det noe vits i å vente på det fra han, eller gi opp og heller få kontakt med andre menn jeg kan få og sende meldinger til? Anonymkode: b54c9...056 Det er utroskap. Hva er galt med deg? Anonymkode: 7f8ab...10c 1 2
Svigermor Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er jo nettopp det! Når jeg må mase meg til det, blir det jo ikke ekte dessverre. Så vurderer å bare ta kontakt med andre menn for å skrive om fantasier, flørte og sende bilder med andre. Anonymkode: b54c9...056 Hvorfor fortsetter du å mase, da?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spør du egentlig om tillatelse til å være utro? Anonymkode: d52c0...15f Vil ikke si at å sende flørtende meldinger til noen over nettet er å være utro, vil jo ikke møte noen andre fysisk. Anonymkode: b54c9...056 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #17 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er utroskap. Hva er galt med deg? Anonymkode: 7f8ab...10c Hvordan er det utroskap? Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #18 Skrevet 31. oktober 2022 Svigermor skrev (Akkurat nå): Hvorfor fortsetter du å mase, da? Det er jo det -jeg orker ikke mase mer. Så om han ikke begynner å sende sånne meldinger snart, finner jeg rett og slett utløp for behovet ved å få kontakt med menn på nettet. Livet er for kort til å ikke oppleve morsomme ting som det i hverdagen. Anonymkode: b54c9...056
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #19 Skrevet 31. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vil ikke si at å sende flørtende meldinger til noen over nettet er å være utro, vil jo ikke møte noen andre fysisk. Anonymkode: b54c9...056 Jo det er utroskap Anonymkode: af52f...476 4 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #20 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo det er utroskap Anonymkode: af52f...476 hvorfor mener du det? Anonymkode: b54c9...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå