AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg er iblant redd for at kjæresten min skal ta kontakt igjen med tidligere sexpartnere og ekser. Han er en attraktiv mann, med en del ekser. Noen av dem er tydeligvis fremdeles forelska i han, og det plager meg. Er f.eks. en som har skrevet om han, at han var en fantastisk mann og hun elsket møtene med han, hun kunne ventet en evighet på han skrev hun. Fant det ut ved å se på profilen hennes, og noe hun hadde skrevet i tiden han møtte henne. Sa dette til han, og han smilte og sa bare at det var jo et fint kompliment? Og joda, er jo bedre at det kommer frem at han har behandlet noen på en god måte, selv om han la mer i det enn han, men likevel? Hva om han tenker på dette, føler seg smigret av komplimentet og tar kontakt, og de møtes igjen? Er 7-8 år siden han møtte akkurat denne dama, over noen måneder. Anonymkode: 9ae4f...80c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Er du sammen med en mann du ikke stoler på? Som er troende til å være utro mot deg? En slemming? I såfall må du jo dumpe han. Hvis du er sammen med en snill og redelig mann, så gjør det ikke noe at eksene synes han er digg. Som han sier, så er det jo et kompliment. Men han vil jo bare være sammen med deg. Og han vet jo at de er interessert. Så hvis han var interessert i dem, så hadde han jo slått opp med deg, da. At de fortsatt liker han, er jo fordi han er en fantastisk mann. Hvis han var en utro slask, så ville jo ikke eksene hatt han heller! Tenk hvis eksene hatet han og synes han var en drittsekk? Det hadde jo vært verre. Da hadde jo du også vært sammen med en drittsekk. Hvis eksen din hadde vært forelsket i deg, hadde du hatt sex med han hvis han hadde møtt deg ute og tilbudt kroppen sin til deg, og du visste at typen din ikke kom til å oppdage det? Anonymkode: 31401...898 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er du sammen med en mann du ikke stoler på? Som er troende til å være utro mot deg? En slemming? I såfall må du jo dumpe han. Hvis du er sammen med en snill og redelig mann, så gjør det ikke noe at eksene synes han er digg. Som han sier, så er det jo et kompliment. Men han vil jo bare være sammen med deg. Og han vet jo at de er interessert. Så hvis han var interessert i dem, så hadde han jo slått opp med deg, da. At de fortsatt liker han, er jo fordi han er en fantastisk mann. Hvis han var en utro slask, så ville jo ikke eksene hatt han heller! Tenk hvis eksene hatet han og synes han var en drittsekk? Det hadde jo vært verre. Da hadde jo du også vært sammen med en drittsekk. Hvis eksen din hadde vært forelsket i deg, hadde du hatt sex med han hvis han hadde møtt deg ute og tilbudt kroppen sin til deg, og du visste at typen din ikke kom til å oppdage det? Anonymkode: 31401...898 Takk for innspill. Og til det siste du skriver; nei, jeg ville aldri ønsket å ha sex med en eks. Vil aldri være utro mot kjæresten min, han er mannen i mitt liv. Anonymkode: 9ae4f...80c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Du kommer sååå til å miste han, om du ikke får kontroll på dette. Han valgte deg da, så vær stolt av det. Også er det som han sier et kompliment også for deg . Har du en fin fyr utenpå og innenpå, så må du jo regne med at noen knuste hjerter skulle ønske han tilbake. Anonymkode: 2045b...9e7
Crazydoglady Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er iblant redd for at kjæresten min skal ta kontakt igjen med tidligere sexpartnere og ekser. Han er en attraktiv mann, med en del ekser. Noen av dem er tydeligvis fremdeles forelska i han, og det plager meg. Er f.eks. en som har skrevet om han, at han var en fantastisk mann og hun elsket møtene med han, hun kunne ventet en evighet på han skrev hun. Fant det ut ved å se på profilen hennes, og noe hun hadde skrevet i tiden han møtte henne. Sa dette til han, og han smilte og sa bare at det var jo et fint kompliment? Og joda, er jo bedre at det kommer frem at han har behandlet noen på en god måte, selv om han la mer i det enn han, men likevel? Hva om han tenker på dette, føler seg smigret av komplimentet og tar kontakt, og de møtes igjen? Er 7-8 år siden han møtte akkurat denne dama, over noen måneder. Anonymkode: 9ae4f...80c Hva om man møter noen som man blir tiltrukket av?🤷 det er jo alltids en risk okke som, nye bekjentskap, tidligere bekjentskap spiller vell liten rolle. Med mindre han har gitt deg noe grunn til å ikke stole på han så er dette ubegrunnet bekymring og ett problem du må jobbe med hos deg selv. Viss det skjer så skjer det. Og det kan skje uansett. Det er alltids en risk. Men man kan ikke gå rundt å bekymre seg for alt som kanskje kan skje viss at om. Da har man ett problem. Og å henge seg oppi en relasjon som varte i noen mnd for 7-8 år siden, det er usunn bekymring. Det er jo forøvrig uansett ikke denne dama du skal bekymre deg for, men hvorvidt mannen er til å stole på eller ikke Endret 31. oktober 2022 av Crazydoglady
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er iblant redd for at kjæresten min skal ta kontakt igjen med tidligere sexpartnere og ekser. Han er en attraktiv mann, med en del ekser. Noen av dem er tydeligvis fremdeles forelska i han, og det plager meg. Er f.eks. en som har skrevet om han, at han var en fantastisk mann og hun elsket møtene med han, hun kunne ventet en evighet på han skrev hun. Fant det ut ved å se på profilen hennes, og noe hun hadde skrevet i tiden han møtte henne. Sa dette til han, og han smilte og sa bare at det var jo et fint kompliment? Og joda, er jo bedre at det kommer frem at han har behandlet noen på en god måte, selv om han la mer i det enn han, men likevel? Hva om han tenker på dette, føler seg smigret av komplimentet og tar kontakt, og de møtes igjen? Er 7-8 år siden han møtte akkurat denne dama, over noen måneder. Anonymkode: 9ae4f...80c Hvis du leter i gamle tråder fra før dere fikk et forhold, så har du et seriøst problem. Og du mister ham hvis du ikke tar tak i dette kontrollbehovet og sjalusien din. Oppsøk psykologisk hjelp. Anonymkode: 323a7...19a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Fortid er fortid, du er nåtid. Plag han og han finner en som ikke vil gjøre det. Slutt å være paranoid. Anonymkode: addf9...876
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Du virker sjalu og kontrollerende. Hva om mannen hadde vært gift tidligere, eller enda verre, hadde levende bevis på sitt tidligere sexliv og 50%samvær med resultatet? Anonymkode: 4fae0...b47
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Det er vel en risk man må leve med om man velger en populær partner som har skifta beite mange ganger. Da er sjansen for utroskap langt høyere, og man må vurdere hva som er viktigst av attraktivitet og risiko. Anonymkode: 71054...483
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 Nye mennesker er verre enn ekser. Ekser er jo tryggeste bekjentskapet. Been there, done that. Anonymkode: 47de7...69c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Det er jo typisk for noen at når man har et fint forhold, så lager man en problemstilling som ikke finnes og ødelegger forholdet med det. Du MÅ stole på partneren, ellers er det ikke liv laga. Anonymkode: 7974a...e09
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 Får du tilgang på hans mobil? Ville aldri lest chatter fra andre damer. Det ville vært sårende. Det kan hende ekser tar kontakt, men da er det opp til han å ikke nøre opp til videre kontakt. Anonymkode: 6e7a4...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå