AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #21 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg gir hjerte mens jeg håper atv den blir lagt ut til en pris jeg kan ta meg råd til Anonymkode: 4f945...7c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #22 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er en merkelapp for å huske/lagre annonsen, ikke et hint til deg. Om jeg trenger noe merker jeg kanskje ti annonser som jeg sammenligner, så velger jeg det i best stand/til best pris. Anonymkode: e9ed9...8fe Jeg syns den hjertefunksjonen godt kunne vært usynlig for selgere. Det er jo ingen nyttig info at så og så mange har lagret den under hjerte. Skjønner godt at ts opplever det som useriøst. Det er mange finnbrukere som kun bruker finn til å snoke på naboer og andre ved å kjenne igjen detaljer på bildene og annet. Anonymkode: 13586...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #23 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja nettopp! Det blir liggende hjerter der i månedsvis uten at noen skriver! Anonymkode: 811a5...c14 Fordi det er noe feil med annonsen din! Se her hva jeg skrev: Grunnen kan være: 1. Gjenstanden er for dyr 2. Det er for lite bilder. 3. Det er for lite informasjon. Har du bilde av hvordan klærne ser ut når de henger, eller er de brettet sammen? Hvordan de ser ut på? Størrelse? Og ikke sik at det står M på plagget, men du skriver L, XL.... Er annonsen ellers lett å forstå? Står det om du sender eller ikke? Hva går andre lignende plagg for? Kunne du målt plaggene og lagt ut målene? Anonymkode: 484c7...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #24 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja så fjern iallefall det jævla hjertet om du kjøper hos andre da! Anonymkode: 811a5...c14 Hvis du tar den tonen så fjerner jeg ihvertfall ikke hjertet. Skal heller trykke på fler, til du ber pent! Anonymkode: 6ffcd...d89 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #25 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi det er noe feil med annonsen din! Se her hva jeg skrev: Grunnen kan være: 1. Gjenstanden er for dyr 2. Det er for lite bilder. 3. Det er for lite informasjon. Har du bilde av hvordan klærne ser ut når de henger, eller er de brettet sammen? Hvordan de ser ut på? Størrelse? Og ikke sik at det står M på plagget, men du skriver L, XL.... Er annonsen ellers lett å forstå? Står det om du sender eller ikke? Hva går andre lignende plagg for? Kunne du målt plaggene og lagt ut målene? Anonymkode: 484c7...7e9 Hvem har sagt at det er klær? Jeg selger parfymer! Og ja jeg har lagt ut bra bilder, tydelige. Og bra utfyllende tekst. Anonymkode: 811a5...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 31. oktober 2022 #26 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvem har sagt at det er klær? Jeg selger parfymer! Og ja jeg har lagt ut bra bilder, tydelige. Og bra utfyllende tekst. Anonymkode: 811a5...c14 Sikkert for høy pris. Selv kjøper jeg svært sjelden slikt på finn grunnet høye priser. Venter heller til jeg skal på taxfree eller til det er tilbud i butikker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. oktober 2022 #27 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem har sagt at det er klær? Jeg selger parfymer! Og ja jeg har lagt ut bra bilder, tydelige. Og bra utfyllende tekst. Anonymkode: 811a5...c14 Kosmetikk og klær selger dårlig på Finn, er min erfaring 🤔 Har du bare 1 bilde på parfymen du selger? Finn.no sier vel selv at man bør ha minst 3 bilder av hvert produkt og en god beskrivelse. Får du ikke solgt på den måten, så er sannsynligvis produktet for dyrt. Det lønner seg å legge seg noe under butikkpris.... 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #28 Del Skrevet 31. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ts her, takk for konstruktive svar 😊 greit å vite hva som kan ligge bak det. Men for meg som selger er det utrolig frustrerende likevel å ha ting liggende så lenge når noen har vist interesse for produktet og ingen skriver noe som helst. Da blir det useriøst i mine øyne... Anonymkode: 811a5...c14 Men et slikt hjerte er jo ikke en bestilling til selgeren. Prøv å se det fra kjøpernes side: de er på utkikk etter én spesiell ting, søker på Finn og får gjerne flere treff. Ved første gjennomgang kan de annonsene som er aktuelle merkes med hjerte. Så er det å sjekke mulighetene for å kjøpe: er varen faktisk fortsatt til salgs? Kan den sendes eller må den hentes? osv. Etter å ha funnet ut av dette, kan kjøper så ta et valg og kjøpe fra én av selgerne. Da kan det være igjen flere andre selgere med annonser som ble "hjerte-merket", og det blir litt av en jobb å skulle skrive til alle disse selgerne for å forklare at man handlet hos noen andre. Anonymkode: 93b1f...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 31. oktober 2022 #29 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem har sagt at det er klær? Jeg selger parfymer! Og ja jeg har lagt ut bra bilder, tydelige. Og bra utfyllende tekst. Anonymkode: 811a5...c14 Jeg kan kanskje være en som har gitt hjerter til parfymene du selger. Jeg har lagret søk på flere parfymer som ikke lenger er i produksjon, så jeg får varsel med en gang det legges ut noe som passer til søket. Da sjekker jeg kjapt annonsen, og om jeg liker det jeg ser ved første øyekast lagrer jeg ved å trykke på hjertet. Så må jeg vurdere annonsen nøyere, om pris og mengde som er igjen i flasken er ok. Noen faller bort der. Og selv om alt skulle stemme, så er det også sånn at jeg kan ikke kjøpe alt jeg ønsker meg, i alle fall ikke samtidig. Men kanskje om noen uker, eller til og med måneder, så går jeg tilbake til den annonsen, for da passer det for meg å kjøpe det. Og om det fortsatt er til salgs slår jeg til. Det har aldri falt meg inn en gang at den måten å bruke Finn på skulle være useriøs. Jeg gjør akkurat det samme når jeg leter etter vintage-klær på Etsy, setter hjerter på mye, kjøper bare noe, og kanskje ikke før etter lang tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 31. oktober 2022 #30 Del Skrevet 31. oktober 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #31 Del Skrevet 31. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg legger ut annonser legger jeg merke til at haugevis trykker hjerte på annonsen men ingen vil kjøpe eller tar kontakt. Hvorfor trykker de hjerte da? Er så useriøst. Mange som går inn på annonsen og. Hvorfor gjør de det om de allikevel ikke vil ha det? Anonymkode: 811a5...c14 Hva er useriøst med det? Er da ikke noe galt med å lagre favoritter Når jeg så tråden så trodde du skulle skrive om alle de som sier at de vil kjøpe, men når man svarer "så fint, det kan du" så hører man aldri noe mer fra dem Anonymkode: 5ed9f...a6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #32 Del Skrevet 31. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja så fjern iallefall det jævla hjertet om du kjøper hos andre da! Anonymkode: 811a5...c14 Nå fremstår du som ekstremt selvsentrert 😂 Andre skal ta jobben med å fjerne hjerte på annonser slik at du ikke skal ha feil forhåpninger? Får du ikke solgt er det du som gjør noe feil, ikke potensielle kjøpere. Ta fler bilder, skriv mer utfyllende eller senk prisen. Easy peasy. Anonymkode: e9ed9...8fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 31. oktober 2022 #33 Del Skrevet 31. oktober 2022 Den hjertefunksjonen synes jeg også er litt vanskelig å tolke, for den gir ofte bare et inntrykk av at det er et produkt innenfor et populært segment, ikke så mye mer. Har man noe som er en bra vare til bra pris, så får man ofte solgt med en gang, og antall hjerter vil være få. Og ofte stusser jeg litt over annonser som er eldre, men har mange hjerter. Her er det ofte tilfelle at folk rett og slett har glemt å slette annonsen. Så mange hjerter kan faktisk avskrekke folk fra å ta kontakt, da det er en risiko for å bruke tid på ting som rett og slett er solgt. Men det vitner også om en vare som er for høyt priset, vanskelig å hente/få tilsendt, eller at det er noe galt med den, som man ikke får vite før kontakt. Så det er jo en liten uting at de som bruker favoritt-funksjonen ikke sletter igjen, men det oppfordres jo ikke akkurat til det heller. Selv har jeg svært sjeldent brukt den hjertefunksjonen og lagrer heller i nettleseren. Skjønner frustrasjonen din ts, men jeg vil ikke kalle det useriøst å bruke den funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #34 Del Skrevet 31. oktober 2022 Mardina skrev (1 time siden): Kosmetikk og klær selger dårlig på Finn, er min erfaring 🤔 Har du bare 1 bilde på parfymen du selger? Finn.no sier vel selv at man bør ha minst 3 bilder av hvert produkt og en god beskrivelse. Får du ikke solgt på den måten, så er sannsynligvis produktet for dyrt. Det lønner seg å legge seg noe under butikkpris.... 😊 Det er jo laangt under butikkpris. Men folk forventer å få ting gratis innpå der og snyte folk... Anonymkode: 811a5...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #35 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå fremstår du som ekstremt selvsentrert 😂 Andre skal ta jobben med å fjerne hjerte på annonser slik at du ikke skal ha feil forhåpninger? Får du ikke solgt er det du som gjør noe feil, ikke potensielle kjøpere. Ta fler bilder, skriv mer utfyllende eller senk prisen. Easy peasy. Anonymkode: e9ed9...8fe Ville aldri solgt til en som deg iallefall 😊 Anonymkode: 811a5...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #36 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo laangt under butikkpris. Men folk forventer å få ting gratis innpå der og snyte folk... Anonymkode: 811a5...c14 Du kan jo ikke tvinge folk til å kjøpe. Vil de ikke ha varene dine, så får du ikke gjort noe med det. Hvis du har samme tone på Finn som her, så skjønner jeg at salget går dårlig... Anonymkode: 6ffcd...d89 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #37 Del Skrevet 31. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvem har sagt at det er klær? Jeg selger parfymer! Og ja jeg har lagt ut bra bilder, tydelige. Og bra utfyllende tekst. Anonymkode: 811a5...c14 Da er garantert prisen for høy, ofte masse tilbud på parfymer på nett og taxfree Anonymkode: 5ed9f...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #38 Del Skrevet 31. oktober 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo laangt under butikkpris. Men folk forventer å få ting gratis innpå der og snyte folk... Anonymkode: 811a5...c14 Nå fremstår du bare som et troll... Veil pris på parfyme stemmer jo aldri, og spørs jo hvilke butikker du sammenligner deg med? Og jeg må si at jeg aldri kjøper noe av en privat person hvis jeg bare sparer 50 eller 100 ved å handle av den fremfor av en butikk Anonymkode: 5ed9f...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #39 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå fremstår du bare som et troll... Veil pris på parfyme stemmer jo aldri, og spørs jo hvilke butikker du sammenligner deg med? Og jeg må si at jeg aldri kjøper noe av en privat person hvis jeg bare sparer 50 eller 100 ved å handle av den fremfor av en butikk Anonymkode: 5ed9f...a6a Nei men når jeg setter det ned 300 kr og flasken er helt ny! Så er det noe som er gærent... ikke vær så frekk i kjeften før du dømmer... Anonymkode: 811a5...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #40 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her, takk for konstruktive svar 😊 greit å vite hva som kan ligge bak det. Men for meg som selger er det utrolig frustrerende likevel å ha ting liggende så lenge når noen har vist interesse for produktet og ingen skriver noe som helst. Da blir det useriøst i mine øyne... Anonymkode: 811a5...c14 Ta det som et hint om at du har priset varen for høyt. Og så kan du bruke det til din fordel. Hvis du priser ned varen nå, så får de som har lagret annonsen varsel om det. Anonymkode: 5e335...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå